niet uitgeprobeert, plakkerige staat me zo tegen, bed weer vreschonen etc. CHips met dipsausje heb ik echt in geen eeuwen gegeten.
je kan het proberen maar denk dat het ook plakt. ben de chips ook al zat ben nu toblerone eten iemand! heb trek in appelsap maar dat hebben we natuurlijk niet in huis
Hebben jullie nog bepaalde babymaking technieken trouwens? Allemaal kussen onder je kont en benen in de lucht Je moest eens weten hoe ik er de laatste keer bijlag (nee, dat licht ik niet toe).
hihihi achterstevoren met kont in de lucht dan schuift het zo naar benenden. enne die aardbeien met slagroom ...kun je ook gewoon opeten hoor. Zo te lezen houd Nikky wel van spannende dingen
sssssssssssssssst dat ik het las dacht ik nee dat kan niet jullie zullen wel denken maar hb het maar even weg gehaald wat zijn jullie trouwens snel met lezen zeg
idd we moeten het wel een beetje netjes houden he! last wat pagina's terug al iets over vieze mannetjes enzo
Tji kan het niet goed uitleggen. Weet wat het is maar doe het zelf niet. Typ maar in de zoekfunctie er zijn al vele topics over geweest
Ik moet eerlijk toegeven: als iets moet, staat het me snel tegen. Helaas gaat het niet vanzelf. Gelukkig is mijn man lekker nuchter en altijd wel in voor een potje mastermind, scrabble of stratego
@#%$%#@$ Ik heb ff nergens zin meer in... Ik besef me dat ik gewoon nog een aantal dingen moet doen, maar ik heb gewoon nog niets gedaan...