Wij ook Mijn man is DJ, maar we wilden ook een andere DJ voor familie die niet zo van trance/club muziek houdt, dus hebben t afgewisseld Iedereen vond t super! @Jesske: GEFELICITEEEEEERD!!! @iedereen: Is er nog een VIP-plaats vrij? Mijn gedicht heeft niet geholpen gister...
@ppa, ik had je reactie gisteren nog niet gelezen... Vannacht weer 2 druppeld donker verloren. Helaas heb ik ook een beetje buikpijn erbij gekregen, dus weet niet of dit wel een eventuele late innestelling nog kan zijn. Ik wacht morgen even af. Heb voor vandaag zijn string al geruild voor een normaal broekje, dus de maandelijkse verbandjes kunnen (helaas) weer gebruikt gaan worden...
Goedemorgen meisjes... @jesske: gefeliciteerd @nrg50: wat zie ik nou? Ongi geworden? Ik lag gisteravond om kwart voor zeven in bed.. en sliep om 8 uur.... Hele nacht doorgeslapen en werd net wakker van de wekker... Voel me iets beter al heb ik nog wel hoofdpijn.. Maja! Oh ja, hier trouwens nog geen spoor van ongi, hoop dat het zo blijft...
Goedemorgen allemaal.... het is echt ongelooflijk maar nog steeds geen ongesteldheid gezien... uitgaande van de langste cyclus is mn vriendin vandaag 2 dagen overtijd... en uitgaande van de kortste cyclus 7 dagen... Morgen TESTEN! :-D hoop op goed nieuws haha
NODLIJST AUGUSTUS 2008 1 : Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 & MyPrecious 2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Lintje & za4a & Jeanine1982 & AdeP 3 : Mara24 & Stillewens & Jent & mamacelesje & Spekkie & Female81 4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 & Neonie & Miracles & Biccy 5 : Natasssie & xMamaDianax & Pixie & Suzie80 & Tessa8 & 00Wendy00 & beginneling 6 : Fio & Limmeke & Makey & Alice 7 : Debsje1977 & IMD & Maine & Tji & xMaximex & BrendaGill 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen & Yinte & Leonie27 9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Sannie 82 10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child & Teigetje1978 & Mir75 11 : Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura & Naliey & sheann & Puzzcat24 13 : pooh81 14 : Ellen1982 & tobemama & Daan78 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Nynke 1980 & zuurtje & Jusi & voorjaar & Waith 16 : Dib & Gyino & Kiddo81 & survivor82 & Jewel & missQ 17 : Kanjer & Louwtje & Tammy77 & Jolan25 & Talulah & JedidJah 18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke & Girl84 & Bowen & natjuh026 & Spiffy 19 : Tischa82 & MamaY & Remmar 20 : Roosje75 & Desiree1986 & Sens & Milla Rose & ikkuh22 & Nina010 & Rian 21 : Suusje34 & sim80 & Reusje & sushi25 & bloempje1981 & spooky 22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & TamTam & WinniePooh & Marooz 23 : Nrg50 & 1ste Wondertje & Bonnie1 & Linnie123 24 : Sylvia & miranke & Danjo & Robin77 & Laura34 & Zoe10 25 : Mona Lisa Smile & Marina71 & mammie patricia & Ppa & Daggie1984 & queensan & Nata & juulsrulez & Lynni 26 : Veronika & Bahar & kippie75 & MilkHd & Bloemie80 & Lana81 & Laurhen 27 : Rianne80 & Audrey Tijink & Sjors82 & lotus77 & Pixie & mama van Tessa & Kita29 & plienneling & Truus27 & Merel69 & xgabyx 28 : Marientje28 & NourElHouda & mystiklady & Ikje80 & Tijgertjuh & spirit70 29 : Jeanine1982 & Demi 26 & kleintjevoorons & lautje1979 & Springmuis & Jessy83 30 : Bia74 & Val25 & Lieni44 & Inger1979& Sucre 31 : Miracles & claire24 & Puzzcat24 VIP-PLAATSEN: Alexia R & Yinte & Za4a & Debsje1977 & Sannie82 & Biccy & Alice & Limmeke & Giegel & Nikky1 & Elke1976 & Tomnaat & naliey & Klingel& Bowen& Cin1979 & JedidJah 202 passagiers voor de roze bus! 22 Zwanger, 87 ongesteld, 5 Negatieve test, 0 Twijfeltest 12 Niets doorgegeven, 6 Cyclus van slag TESTMARATHON 15 Augustus: - zuurtje - Mup 17 Augustus: - JedidJah - Smallville 27 augustus - Natjes - Nrg50 - 1ste Wondertje 30 Augustus: - Pixie - plienneling - Audrey Tijink - MilkHd - lautje1979 - Rianne80 - kleintjevoorons - Lintje - Jessy83 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[/ img] @jesske: heb je roze gemaakt @roosje&nrg50: heb jullie rood gemaakt
Eerlijk gezegd..... nee hou het niet meer uit... mede door het feit dat haar ongesteldheid uit blijft, een tweetal testen (verleden week vrijdag en afgelopen maandag) negatief hebben aangegeven.... en dat we eigenlijk nu nog niets weten... Om je nagels bij op te vreten echt waar! je vraagt je echt af, is het nu WEL is het nu NIET zo.... onzekerheid, spanning, ect ect... maar vooral het wachten pffffff
ja echt wel... verleden week was ik er van overtuigd dat ze wel ongtesteld zou worden... maar nu beginnen we toch weer te twijfelen... Je zoekt echt naar alle mogelijke verklaringen waarom ze haar ongesteldheid nog niet heeft gekregen.. misschien te veel spanning gehad afgelopen maand, nee is niet het geval. Miscchien drukke maan op het werk gehad, nee is ook niet het geval... Misschien zwanger, nee want de testen geven Negatief aan.. en dan komen we er opeens achter dat haar cyclus, net iets anders loopt dan verwacht, en dan ga je toch weer ergens hopen... maar goed WACHTEN!
Jesske gefeliciteerd Waith klote hé dat eeuwige wachten hier ik ben me misselijk heb net de wc pot ff goed vast gehouden
Ja idd klote... maar goed is het enigste wat je kunt doen... Ook geen pretje zon innige relatie met je wc pot op de vroege ochtend..
whahahha ja dat zijn wel de goede symptomen maar of ik er blij mee ben ben echt misselijk het zit nu nog tot me keel zeg maar en ben er helemaal draaierig door
ook nog een vraagje aan jullie ! ik heb morgen een bedrijfs uitje van de zaak van me vriend! zaak is van zijn pa en hij heeft geregelt dat we eerst gaan eten en daarna heeft hij een hele kartbaan af gehuurt met eerst een oefening dan kwalificatie enz alles er op en er aan! maar ik heb gezegt dat ik niet mee doet! zijn vader weet dat we bezig zijn voor een baby en nu zeggen zijn pa en me ventje dat ik gewoon kan karten want ALS ik zwanger mocht zijn dat het vruchje toch wel goed verstopt zit ! maar ik ga dus echt niet mee doen! is die reactie overdreven van mij ?
doe maar rustig aan meis! Ik heb hier het gevoel dat ik ongi ga worden...Weet niet waarom maar mijn gevoel zegt het. Heb zelf al inlegkruisje in en tampons bij de hand... Kzou zeggen laat maar komen die zooi! Kunnen we weer volgende ronde in..
Kan het wel voorstellen... zeg gewoon dat je niet zo lekker voelt en dat je liever niet mee rijdt. En niemand heeft er wat aan als jij als een bange poeperd in zo'n kart zit Dan rij je die mannen alleen in de weg... Daarentegen als je zwanger bent, zit het echt wel goed vast. Maar begrijp jouw punt..