Hallo hallo.. Hoe is het hier..? Hier nog steeds geen , wordt zo spannend! Net op toilet wel echt krampen dus denk dat het wel gaat komen. Had afgelopen week al een temp van 37 en de afgelopen 2 dagen 37.2 maar ben ook grieperig. Dus daar durf ik niet op te rekenen..!
Goeiemorgen dames @ Remmar: die lijkt me goed hoor GEFELICITEERD! @ andere zwangeren: Ook gefeliciteerd Zag ergens iets over koffie drinken als je zwanger wilt worden... sh*t! Ben echt een koffieaddict. Maare, kan koffie drinken op het wachtbankje ook kwaad? Volgens mij niet toch, stel dat je zwanger bent, dan krijg je toch geen miskraam door de koffie? Nou, ja, zit hier in elk geval met een grote mok cappuchino Nog iemand die ook wil? Ik heb zelf trouwens mijn ei niet gevonden deze maand.... en nog geen enkel symptoom te ontdekken.
OHHHH WAUW REMMIE! JE BENT ZWANGER WOEPPIE Gefeliciteerd lieve meid Aan alle anderen tie tussen gister en nu aankondigde zwanger te zijn GELEFICITEERD Goedemorgen trouwens ik heb nog uno kansje vandaag voor me ei anders is deze maand zeker op rood Manlief had geen puff meer gister om te klussen zelfs niet nadat ik me ovutest liet zien en het toch wel erg belangrijk was..kon tie ut van vermoeidheid niet opbrengen...dus kans verkeken gister ....Nu maar hopen dat ik vandaag (me hoogtepunt dag van eierenlegdag) nog wel ff gemangelt wordt anders is er einde deze maand niks spannends aan te beleven LOL.
Goedemorgen ladies! @Remmar, van super harte! Lekker begin van de dag. Alle andere zwangeren ook gefeliciteerd. Alle andere wachtenden voor me, nog even geduld @Limmeke, je kunt de situatie ook aangrijpen om eindelijk lid te worden van de miles high club Liefs allemaal van MamaY (nagels allemaal kapotgebeten. Want is dit weer een rare onregelmatige cyclus of ...? Durf niets te dneken of hopen vooral omdat ik HELEMAAL NIKS VOEL. Maar geen gevloek deze ochtend, we bnlijven lekker ZEN)
even snel een berichtje en dan ga ik teruglezen.. (gelukkig niet veel) ik ben verslaafd aan zwpagina. wie is dat ook? ok. maar ben je zó verslaafd als is? mijn eerste gedachten in mijn hoofd is zwpagina als ik wakker word dit heb ik al 2 weken dat ik sochtends wakker wod, ben niet eens helemaal wakker maar 'zwpagina' is mijn gedachten.. ik denk dat meiden die tempen dit ken?dit zal wel zou zijn met jullie tempen? of niet? maar als dit niet erg is? mijn hersenen zijn mij langzamer sneller aan het wakker maken.. in begin was mijn intern wekker gewoon tussen 08.00 en 09.00 nu is die 05.00 en 07.00 (ik ga dan wel weer slapen, maar de gedachten is er...ik wil opstaan.. ik moet met mezelf een strijd aan.. niet doen..slapen. nou gelukkig moet ik binnenkort weer gaan werken, dan heb ik sochtends geen tijd voor.. maar wou dit even met jullie delen. hoe is het hier? nou ga nu teruglezen hopelijk zwangere?
Haha Pixie ik ken het ook. Steeds vaker open ik niet eerst mailbox of hyves maar eerst deze site. Ga als het een k-rode maand wordt met je mee tempen. Heb al een goede therm gekocht en alles. Maar ik hoop dat het gerommel in mn buik iets anders is dan rood.
Pfff Pompoeneke.. waarom heeft die nooit puf rond eilegdag? Kon je hem niet gewoon opblazen toen je toch bezig was? Pixie: ken dat gevoel wel beetje hoor van verslaafd zijn.. niet aan de pagina, maar aan jullie! @Mamy: wie zegt dat ik neit al jaren lid van de MHC ? hehehehe
Whaaaaahahahahahahaha Limmeke ja daar heb je me. Stomme opmerking ook van me want je wil je mogelijke ei natuurlijk niet aan zomaar een passagier aanbieden maar aan de ommeletteklutser van je hart. En ik weet niet of die meegaat.
aaarg , lees nu weer iets! Hallo, dat er menstruatie optreedt wil o.a. zeggen dat er geen bevruchting heeft plaatsgevonden, het zegt niets over een eisprong. De baarmoeder bereidt zich maandelijks voor op een eventuele embryo dit gebeurt onafhankelijk van een eisprong.Meestal beginnen meerdere eitjes aan een reiping, maar komt geen van de eitjes tot een "sprong". Als dit het geval is ontbreken de volgende verschijnselen: middenpijn links of rechts onderin de buik omstreeks de 14de dag ( eisprong vindt 14 dagen voor de menstruatie plaats), de vaginale afscheiding is helder en je kan "draden trekken". Bovendien kan je de laatste 14 dagen last hebben van een opgezette buik, spanning in de borsten en stemmingsinstabiliteit. nou, kheb dus volgens dit gewoon geen eisprong!
Ik heb geen idee schat...ik weet het werkelijk niet...daarom moet ik ook elke keer allerlei kunstgrepen uithalen om het toch voor elkaar te krijgen.. Na ja maar hopen dat tie dan vanav us ja zegt..maar goed met 1 keertje door de mangel rond eierenlegdag geef ik het weining kans deze maand...dus maar op naar de volgende
och Limmeke, ik heb zo ook jaren jaren gedacht, vooral omdat mijn cyclus varieerde tussen 12 en 38 dagen. Lekkr dan. Maar maak jezelf niet gek joh. Heb je een goede HA bij wie je kunt laten checken?