Nou dat zou ik dan ook niet moeten hebben wij allemaal niet want we hebben allemaal wel 1 van die pre-klachten
kheb gewoon al 2 maanden geen ei gevoelt, geen slijm gezien en ook mijn tietjes hangen zielig in hun BHtje te bungelen pffffffff kga echt maar eens naar HA na ongi.
@ debs: wat ongelooflijk balen joh... Hoop echt dat je man vanaaf nog een btje zin heeft.. (En anders dat jij hem zover kan krijgen dat hij zin heeft.. hihi..) Maar wat zegt hij erop dan, als jij tegen hem zegt dat dit voor deze maand de laatste kans is?!?! Heb je trouwens je posi ei testen op het moment dat je het verwachte?! Of op een ander moment in de maand? (was ik nog wel nieuwsgierig naar).. @ Limmeke: temp jij ook?! Want als je zou tempen, zou je kunnen zien of je een ei hebt of niet.. Misschien vind je het onzin ofzo, da week nie, maar tis het proberen toch waard?! Of zie ik dat verkeerd?! @ pixie: hier ook een verslaafde hoor haha.. lig nu zelfs op bed met mn laptop! haha.. misschien heeft t ook wel te maken met t tempen, dan denk je er ook als eerste aan, die dag.. tenminste ikke meestal wel... Maaruh, ga eens slapen jij! Niet zo raar doen (grapje) @ all: vind het toch wel heel spannend nog hoor....
Heb me posi ei test rond de datum dat ik hem verwachte maar wel paar daagjes eerder..dan ikzelf voorheen altijd uitrekende...dus heb gewoon 5 jaar lang na me ei geklust op die ene keer perongelijk na vorig jaar januari hahahahaah. Hij maakt maar zin...LOL
@jesske GEFELICITEERD!!!! dat is wel een erg mooi posi test @remmarGEFELICITEERD hahahaha.. lekker zeg @bowen oh my... ik wist wel dat het slecht was caffiene te drinken by zwangerschap, maar 50% langer om zwanger te worden ook nog eens? nou ik ben gelukkig over de jaren steeds minder koffie gaan drinken (en ben helemaal van de cola af) hou het bij 1 kop per dag .. maar dat is wel schrikken ja @roosje en NRG, balen van de ongi zeg. @gaby helemaal te begrepen dat je van dat soort dingen dan wil wegblijven. @ natjes ongi? nee ... mag niet @mamaY ik ga niet tempen, heb voor de gein een week getempt en het zit niet nin mijn aard dat te doen @limmeke ja dat bedoel ik zojuist, ik wil kijken hoe het met jullie gaat, zwangere enz.. maar moet ik daarvoor steeds eerder wakker worden en dat als eerst gedachte? en over dat artikel ... ik heb wel een ei maar ik wist neit dat als je het niet voel dat ie er helemaal niet is? @debsje grrrr.... wat vervelend dat met je man.. hopelijk vandaag nog een kansje bij mij.. ik heb nog steed hoofdpijn.. .. maar ik hoop echt dat ik last heb van ander hormonen.. nu even weer wat koffie ga slurpen.. tja 1 kop... ga ECHT niet opgeven.. merk van zelf na een paar maanden of ik onvruchtbaar ben hahaaha
aaaaah... zou toch wel heel erg zijn, als je idd 5 jaar lang na je ei geklust hebt.. *grom*... gelukkig kun je er zelf wel (een beetje) om lachen, toch?! Je weet nu iig wanneer je je ei hebt, dat is toch prettig om te weten.. Als nu die man van je ook nog ff meewerkt hij wil toch ook graag een kindje!? en die komen niet aanvliegen met de ooievaar, als hij dat denkt
@remmar: Nee, ik temp niet.. heb ik paar redenen voor om het niet te doen. Kga denk ik ooit ook maar keer ovu testen aanschaffen.. hoewel ik dan echt weer stap verder ben met "er veel mee bezig zijn" en dat is eigenlijk iets, dat ik echt niet wil. Zie dan nl een bepaalde verplichting om te gaan vrijen als test posi blijkt te zijn, en tot nu toe gebeurd het hier gewoon lekker spontaan. Vorige maand moet er wel een ei zijn geweest, en toen had ik ook geen steekjes, afscheiding etc. Maar echoscopiste zag een duidelijk ei klaar zitten in eileider. En zou ook volledig kloppen met mijn cyclusverloop. Het is alleen zo mega irritant dat ik na MK nix meer merk van eisprong. K lijf is het!
Debs.. dat geen zin in klussen.. misschien moet je het eens ff anders aanpakken beginnen nu met erotosche smsjes.. en vanavond eens niet wachten tot bedtijd.. maar direct in aanval als die thuiskomt... dan kan die zich niet verschuilen achter uitgeput zijn.
Gefeliciteerd pink ladies! Hier zijn de (fop)klachtjes van start gegaan: kramperig gevoel rond baarmoeder, dus dat zou helaas ook van arriverende kunnen zijn... Moe en niet bijster veel eetlust.... Praat mezelf nu echt aan dat het deze keer nog wel niet raak zal zijn. Minder teleurstelling en heb echt het idee dat het dit keer wel eens lang zou kunnen duren..
tutututut.. we hebben hier geen plaats voor regels! en ook niet voor fopklachtjes... die heb je zowieso niet.. want je had toch ook ontstoken tandvlees! toch? of vergis ik me nu weer... jij test gewoon roze dit weekend
NODLIJST AUGUSTUS 2008 1 : Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 & MyPrecious 2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Lintje & za4a & Jeanine1982 & AdeP 3 : Mara24 & Stillewens & Jent & mamacelesje & Spekkie & Female81 4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 & Neonie & Miracles & Biccy 5 : Natasssie & xMamaDianax & Pixie & Suzie80 & Tessa8 & 00Wendy00 & beginneling 6 : Fio & Limmeke & Makey & Alice 7 : Debsje1977 & IMD & Maine & Tji & xMaximex & BrendaGill 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen & Yinte & Leonie27 9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Sannie 82 10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child & Teigetje1978 & Mir75 11 : Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura & Naliey & sheann & Puzzcat24 13 : pooh81 14 : Ellen1982 & tobemama & Daan78 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Nynke 1980 & zuurtje & Jusi & voorjaar & Waith 16 : Dib & Gyino & Kiddo81 & survivor82 & Jewel & missQ 17 : Kanjer & Louwtje & Tammy77 & Jolan25 & Talulah & JedidJah 18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke & Girl84 & Bowen & natjuh026 & Spiffy 19 : Tischa82 & MamaY & Remmar 20 : Roosje75 & Desiree1986 & Sens & Milla Rose & ikkuh22 & Nina010 & Rian 21 : Suusje34 & sim80 & Reusje & sushi25 & bloempje1981 & spooky 22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & TamTam & WinniePooh & Marooz 23 : Nrg50 & 1ste Wondertje & Bonnie1 & Linnie123 24 : Sylvia & miranke & Danjo & Robin77 & Laura34 & Zoe10 25 : Mona Lisa Smile & Marina71 & mammie patricia & Ppa & Daggie1984 & queensan & Nata & juulsrulez & Lynni 26 : Veronika & Bahar & kippie75 & MilkHd & Bloemie80 & Lana81 & Laurhen 27 : Rianne80 & Audrey Tijink & Sjors82 & lotus77 & Pixie & mama van Tessa & Kita29 & plienneling & Truus27 & Merel69 & xgabyx 28 : Marientje28 & NourElHouda & mystiklady & Ikje80 & Tijgertjuh & spirit70 29 : Jeanine1982 & Demi 26 & kleintjevoorons & lautje1979 & Springmuis & Jessy83 30 : Bia74 & Val25 & Lieni44 & Inger1979& Sucre 31 : Miracles & claire24 & Puzzcat24 VIP-PLAATSEN: Alexia R & Yinte & Za4a & Debsje1977 & Sannie82 & Biccy & Alice & Limmeke & Giegel & Nikky1 & Elke1976 & Tomnaat & naliey & Klingel& Bowen& Cin1979 & JedidJah 202 passagiers voor de roze bus! 24 Zwanger, 89 ongesteld, 5 Negatieve test, 0 Twijfeltest 12 Niets doorgegeven, 6 Cyclus van slag TESTMARATHON 15 Augustus: - zuurtje - Mup 17 Augustus: - JedidJah - Smallville 27 augustus - Natjes - Nrg50 - 1ste Wondertje 30 Augustus: - Pixie - plienneling - Audrey Tijink - MilkHd - lautje1979 - Rianne80 - kleintjevoorons - Lintje - Jessy83 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[/ img] @Sylvia ik heb je toch even op roze gezet
zeg lim, je praat me klachtjes aan die ik nog niet eens heb! Geen ontstoken tandvlees te bekennen! Ik zal me bij thuiskomst maar eens in roze hullen ter ondersteuning van positieve gedachten! -en ga je voor je op zoek naar ei-detector -
gfrmpfff.. zitten ook veel te veel mensen hier.. IEMAND had onstoken tandvlees whahaha zo, kga eens boeken halen met zoon op school vaarwel
@ lim: was ook maar gewoon een vraagje.. was er wel benieuwd naar! Maar kan me voorstellen dat je niet wilt tempen oid. Het 'gevaar' is er dan idd, dat je er dan teveel mee bezig hebt.. (bij mij viel het erg mee, moek zeggen) Het is idd prettig als het sexen lekker spontaan gaat... Wel fijn om te weten toch dat de echoscopiste vorige maand wel een ei heeft gezien.. En misschien heb je na de MK niet zoveel klachtjes meer ofzo.. (bedenk ook maar wat) Is ook irritant, maar meid, kop op! En schreeuw niet te hard dat je een K lijf hebt, straks laat ie je helemaal in de steek! Goed voor je lijf zorgen hè!
@ Limmeke, ik had al die klachtjes, maar volgens mij helemaal geen ei? tot zo @ Remmar, HOERA, gefeliciteerd, super blij voor je @ Pixie, hier ook verslaafde, ben op het moment aan het afkicken. Is beter voor de sfeer in huis en mijn eigen stemming.
Ben sinds deze maand aan het tempen, en bevalt me eigenlijk wel. Al is het alleen maar om een beetje zicht te krijgen op hoe mijn lijf werkt. Maar niet heel erg verslaafd.. heb het te druk om me er heel veel mee bezig te houden. Ben al blij als het me lukt om tussen werk door en 's avonds een beetje bijgelezen te blijven.
@Tomnaat & Natjes: Geen VIP voor mij meer vrij? *barst in tranen uit* (sta ook nog bij de test marathon van de 27ste...)