ik temp nu sinds 1,5 wk om een beetje inzicht in mijn lichaam te krijgen. daar voor vind ik het wel handig.... misschien vind ik ooit mijn ei..
Kan er heel hard om lachen juist....is me eigen domme fout toch had ik maar 4 jaar eerder met ovutesten moeten beginnen hahahaha. dat zei ik gister ookal tegen manlief...en toen zei tie ja dat weet ik wel maa rik krijg um echt nie omhoog vanav...probeer ut maar ut lukt je echt niet ik ben zooooo moe lieffie....maar net wat limmetje zegt...niet meer wachten tot naar bed gaan nu alles al in de strijd gooien moet er wel bij zeggen dat we gisteravond op verjaardag waren en pas om 01.00 uur in bedje lagen dus heb enig begrip voor zijn moeheid gister maar dar kan tie vanav niet meer mee aankomen zetten HA
niet echt miss maar 2 of 3 dagen...als ikz elf was gaan rekenen nu had ik a.s zaterdag als eierenlegdag gehad
@ debs, nou gelukkig maar dat je er zelf ook kan lachen! haha.. dan kan ik dat ook Nou, idd zeg, kan me dan wel voorstellen dat ie geen zin meer had.. haha.. das ook veel te laat die bedtijd in klustijd haha.. idd, gewoon overvallen vanaaf wanneer hij thuiskomt! en dan geen gezeur van: ik heb honger ofzo, dan zeg je maar dat julie leven van de liefde hahah.. (Vriendlief hier heeft er eigenlijk nooit zoveel problemen mee, met zulke overvallen... maargoed, das weer een heel ander verhaal..) @ NRG: aaaaaaaaaaaah, balen meid! *dikke knuff* @ Small: dat was ook mijn reden om te tempen. Hoewel ik nu ontzettend regelmatig was (ben ik nog nooit geweest, daarom ben ik ooit begonnen juist met de pil). Ik vond het daarom wel prettig om te weten hoe en wat.. Wist dus ook al wanneer ik ongi zou gaan worden aan mn temp...
Zal t er ook niet aan liggen dat er nu ook veel druk word uit geoefend op je mannetje! Kan me in denken dat t voor een man ook spanning geeft! Als ik een man zal zijn zal ik er ook wel eens moeite mee hebben ! En als je 1 of 2 dagen voor je ei hebt geklust is dat toch goed!
@ Debs, dus elke keer te vroeg gestopt met klussen.... maar aan de ene kant kan je nu snappen waarom het niet vaker raak is geweest @ Remmar, daar dacht ik dus ook aan, tenminste nu eerst ei zoeken... http://www.fertilityfriend.com/ttc/char ... 1219306226
Lynni: ik hoop en duim voor je dta het van een zwangerschap komt! Tommaat: bedankt voor het op roze zetten! Ik zit nu ongeveer op mn nod en test was weer donkerder! (n nod zal tussen morgen en zondag zijn, denk eerder morgen) Nrg: ik zie dat je ongi bent geworden..knuf! Debsje: mijn man zei tegen me dat ik maar niet moest laten weten wanneer ik mn ei had, want dat gaf denk ik ook spannning bij hem ofzo, alhoewel hij er nooit moeite meehad als hij het wel wist ofzo...maar dat idee vond hij niet prettig denk ik Liefs Syl
Nou hier kan ik wel op antoorden... haha tis idd voor de man ook niet altijd even gemakkelijk.. EN dat kan door meerdere dingen komen bv, druk met werk teveel spanning stress of gewoon geen zin hebben al deze dingen kunnen een averechtse effect hebben. Weten dat je HET op een bepaalde dag moet doen, werkt er ook niet echt aan mee.. heb het zelf ook wel gehad dat ik dacht, omg moet het nu echt...haha en hebben we ook weleens een dagje over geslagen. maar goed als je wilt dat het lukt zal je toch eens een keer over je vermoeidheid heen moeten zetten.. :-D
Dat zou ook goed zijn idd...waar het niet dat we afgelopen zaterdag voor ut laatst geklust hebben....VEEEEEL te vroeg dus Small: idd..nu vele male meer kans op raak schieten dan al die jaren voorheen....daarom hoop ik ook dat vandaag er nog ff van komt...al is het dan maar ene keer deze maand....ut hoef ook maar 1 keer raak te zijn natuurlijk...al hebbie meer kans van slagen als je meerdere keren geklust hebt natuurlijk...maar goe dtis vandaag de meest vruchtbare dag dus who know's
Ladies, hoe is het met jullie? Ik heb gisteren voor het eerst een bevalling mee gemaakt, het was zooooooooooo apart om mee te maken, echt onbeschrijfelijk. Een goede vriendin van me heeft een gezond, mooi zoontje op de wereld gezet. Ik heb trouwens ook de navelstreng doorgeknipt! *trots*
Ja dan toch vanavond romantisch wat kaarsjes aan, mooi muziekje op en dan kan hij geen nee meer zeggen!
Dank je wel! Ja het is allemaal goed gegaan, ze was echt hartstikke goed bezig. Dit was haar derde maar ze was zoooo gestresst en zenuwachtig, ze zei de hele tijd dat ze 't niet kon en dat dit een moeilijke bevalling zou worden maar het zag er hartstikke goed uit. Ze deed niet hysterisch, ik vond het niet eng of vies, juist erg mooi. Ze had ook al vanaf dinsdagavond weeën maar pas gisteravond zetten ze goed door. Toen ik haar naar het ziekenhuis bracht bleek ze al 5, 6 cm ontsluiting te hebben en een uur later was het 8 en een kwartier later was ze al aan het persen. Het jochie zag er hartstikke goed uit en huilde meteen, zij is niet ingescheurd gelukkig en het is echt ineens allemaal zo snel gegaan. Half uurtje later zat de kleine al aan de borst. Ik stond met stromende tranen naast haar, het was zo indrukwekkend.
even cadeautje kopen voor mijn moeder @ Nour, wat een mooie belevenis, wat prachtig dat je daar bij mocht zijn.