remmar waar is je nieuwe banner ? trouwens ik denk dat ik weet waarom ik me zo kl*te voelde gisteren.. zit op dag 8 met stoppen met roken....(eigenlijk dag 5 omdat de eerste 3 dagen ik wel een sigaret rook)
@ Lynnie, ja zeker! Was eerst wel aan 't twijfelen of ik 't moest doen maar heb er zeker geen spijt van! @ pixie, dank je wel! Zeker een eer, we hebben ook al zoveel meegemaakt samen, dit was de kroon op onze vriendschap..hihi
@ Limmeke, Ik was degene met ontstoken tandvlees, hopen dat het idd een goed teken is... @ Cin1979, gister was de 1e x dat ik bij die vrouw in de stoel lag, hoezo? @ Jesske, Gefeliciteerd meis! het lijkt erop dat het roze nu toch langzaam naar boven komt he deze maand xx
o man, hier echt baarmoeder krampen. Krijg flashbacks naar middelbare school, waar ik soms niet meer rechtop kon zitten van kramp als ik ongesteld werd. Ben goed aan het ontpillen geloof ik...
Hallo dames! Ik ben een tijdje niet meer op de forum geweest. De laatste keer dat ik er was was ik nog zwanger en dat is helaas niet goed gegaan (2e keer). Ik dacht echt dat t me niet nog eens zou overkomen... maar ja zo zie je maar... Ik wilde het een beetje loslaten en er niet teveel mee bezig zijn maar nu ik het vermoeden heb dat het nu wel weer eens raak zou kunnen zijn vond ik het toch wel weer leuk om meiden (en Waith ) om me heen te hebben die ook aftellen totdat ze op roze mogen. de 12e was mijn meest vruchtbare dag en de dagen ervoor geklust, afgelopen vrijdag kreeg ik ineens zulke pijnlijke steken in mijn onderbuik en zaterdag aan de andere kant en gister heel de tijd een rommelig gevoel alsof de komen (nu niet meer) en dat kan nog helemaal niet... ik heb moodswings, pijn in mn onderrug en een opgezet buikje ... zou het..? pfff ik hoop het zo!
Heeey ummm heb net ff ovutestje gedaan....maar die is veeeel lichter dan gister hoe kan dat nou? te kort gewacht met plassen miss zou dan kunnen dat tie daarom lichter is?
Ja wel gister kijk maa rin me album....maar natjes zei gister dat tie vandaag dan nog donkerder moest zijn dan die gister was
Hoi meiden en Waith, Hier heeft het helaas niet zo mogen zijn, ben ongesteld geworden. En helaas niet zon beetje ook niet. Om het even minder smakelijk te zeggen (sorrie daarvoor ..) komen er ook hele kleine stukjes mee. Zou dit kunnen betekenen wat Ppa al zei? Een vroege miskraam? Zijn er dan nog dingen die ik moet doen of waar ik op moet letten? Banner pas ik vanaaf wel aan, zit nu op mijn werk. Verdrietige x- MissQ.
ja die is nog wel licht, maar bij mij ging het ook zo.. was ook wel goed zichtbaar donker maar niet hetzelfde als de controle streep.. 6 uur later was ie weer licht (gelukkig geklust ondanks testjes)
Wat balen MissQ.. Sterkte meid! En gelukkig ook goed nieuws.. REMMAR, wat geweldig meid, super GEFELICITEERD, ben echt blij voor je en fijn om te lezen dat de forum-verslaafden dus ook gewoon zwanger kunnen worden hihi
balen misq... ik heb elke ongi donkere stukjes.. dat is dus geen uitgangspunt voor een MK. een Miskraam geeft vaak echt hele grote donkere stolsels. @pompoeneke: wat nou lichter? geen 2 uur niet gedronken en 3 uur niet geplast? maar ff ophouden dan en dan nog keer testje doen.. als die dan weer lichter is, vrees ik dat je ei al foetsie is.
Dus mijn kans is verkeken dan dus deze maand? *snik*snik* zit ik dus nog een dag eerder dan zelfs mijn banner en oude banner van hier aangeeft
@debsje vandaag dan toch klussen stel dat gister je meest vruchtbare dag was dan heb je nog 24 uur ongeveer om een eitje te bevruchten. Hebben jullie hiervoor niet geklust? om de dag ofzo? want dan heb je kans dat het toch nog raak zou kunnen zijn hoor. @MissQ wat vervelend dat die stomme duivels toch hebben doorgezet, had je positief getest? Je hoeft verder niks te doen, als je wilt of het zelf prettig vind kun je na je M. de verloskundige bellen voor een echo om te kijken of alles echt weg is...