ehm debs.. ga je dat dansje doen vanavond? dan denk ik dat je beter pctje kan opstarten en meteen kan gaan chatten guttegut, waar haal je ze vandaan?
Hahaha gewoon van internet....maar als ik dat dansje vanav ga doen dan is de romantiek ver te zoeken hoor...bij mij blubbert het ook aan alle kanten LOL
Nou dames, het teststripje kan bij mij in de verpakking blijven zitten.... ben net ongi geworden. Toch snap ik niet al die symtomen die ik dus normaal niet heb, maar ja. het is niet anders op naar de volgende ronde! Eigenlijk heb ik er ook wel vrede mee, we zouden toch eigenlijk pas vanaf volgende maand er écht voor gaan, dus cyclus goed bij houden.. ovutesten etc.
@sim80: Gefeliciteeeerd! Echt super voor je! @Klingel: Lief dat je voor me duimt! Nu hopen dat het helpt..! Moet zeggen van het forum blijven en me niet druk maken over wanneer en hoeveel sex echt heeft geholpen. Was deze maand ook vrolijker dan die daarvoor. En nu is mijn nod alweer geweest. Ging echt snel! Nu allerlei symptomen maar wil pas testen na het weekend. Ben echt een beetje bang teleurgesteld te worden, test-angst zullen we maar zeggen, haha!
niet zeuren, nog ff volhouden hoor debs! niet zo aanstellen haha.. Ennuh, met z'n dans had ik ook niet veel indruk gemaakt hoor! hahaha.. ik zie het al zo voor me!
Hey meiden!Ben net bij de nieuwe gyn geweest en zij zegt dat ik een HSG moet hebben en op dag 8 gaat ze me elke dag echo's afnemen zodat ze de eisprong ziet Mijn hubbie moet zijn semen inleveren volgende week Moet je nagaan deze vrouw is uber goed! Bedankt marooz!
Remmar gefeliciteerd! Jij ook Sim! Had ik al gezegd, maar nu weet je het tenminste helemaal zeker! NrG, SylviaM, MissQ, en Katkjak79: balen meiden, heeeeeel veel succes in de volgende ronde! Fijn dat je nu een betere Gyn hebt Puzz, is het van Z? Die heb ik eens gehad voor iets anders, was erg aardig. Over mezelf: zeurende pijntjes in onderbuik, eisprong kondigt zich aan!