suoer! dat schiet tenminste wat op! Heb ook een meneer B gehad, die was altijd zo snel! Maar zoals gezegd ging dat niet over zwangerschap hoor. Ben geopereerd aan onrustige cellen in baarmoederhals.
Ik weet weer eens niet wat ik moet maken... of waar ik trek in heb, heb me al zo volgepropt vandaag met van alles en nogwat
Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd De meiden die ongi geworden zijnn balen. Ik dacht ook dat ik ongi ging worden maar behalve een paar druppeltjes eergisteren niets meer.
nee inderdaad niet: volgens ovutesten zou ik een eisprong hebben gehad en volgens ff dan weer niet. ik weet het ook niet meer.
@ Sim gefeli! woohoo... erhm is er nog eer goed nieuws? Mensen ik wil alleen maar goed nieuws horen... Heb een vervelende middag gehad enzo... Mijn site was opeens naar de (&^*( toe... Dus die heb ik heel hard moeten maken... GROM
Zwangere dames: gefeliciteerd! Voor een aantal dames nog spannende dagen zo te zien . Nou daar moeten toch een paar roze dames bij zitten [-o< Helaas zit ik al bij de nod september dames , maar lees hier nog gezellig mee hoor. Ik wacht verder op mn eitje...... weet niet van wat voor cyclus ik uit moet gaan, ik ga maar gewoon van 28 uit, deed ik de vorige keer ook, toen kwam mn ei keurig na 14 dagen, maar 11 dagen daarna werd ik ongi.... :s toch vreemd vinden jullie niet? groetjes jolan
Nee hoor jolan dan heb jij gewoon een korte lf periode... Het gemiddelde is 14, maar bijna iedereen zit er of onder of er boven dus niet zo gek hoor...
oh ok Nou deze maand maar weer afwachten hoe en wat.... pfff dat ontpillen... was ik maar eerder gestopt :S Maar jij dus naar de volgende ronde gegaan zonder dat je het gemerkt hebt? Balen, maar toch ook fijn.... heb je sneller een nieuwe kans Gebruik jij o-testen? groetjes jolan
nee geen ovu testen en ook geen temp meer. Ook geen stress meer. Het komt wanneer het komt en wij klussen als we zin hebben en niet omdat het moet.
Nu vraag je je vast af... waarom ben je dan veel online... Nou ben gek op forummen en een beetje verslaafd
Ha meisjes! Hier natjes, nog steeds zonder ongi. Ben misselijk, hoofdpijn en krampen in onderbuik.. ZOu het de naderende ongi zijn of wat anders? Ben benieuwd! Ben vandaag ieder geval vaak genoeg naar de wc geweest om te broekloeren...