De oplossing is....... décafé! 8-[ Okee je moet even aan het idee wennen en uitzoeken welke soort je lekker vindt. Maar er zijn echte goeie decafe's te koop, ook bijv voor een espresso apparaat (van nespresso heb ik er ook wel eens een geproefd), en dan kun je tenminste weer lekker van (veel) kopjes koffie genieten! De meeste restaurants hebben het tegenwoordig ook wel en serveren ook cappuchino's enzo. Haha je ziet ik ben een fan. Zwangere dames: gefeliciteerd! Maak het maar gauw gezellig bij de mei-mamma's, is toch een prachtige maand om in te bevallen.
hey meiden ik zou me even komen melden (limmeke) als ik mn echo gehad heb nou heb gister mn echo gehad en t blijkt dat we 5 dagen verder zijn dan we dachten dus vandaag zijn we 12 weken en 3 dagen stiekum wel lekker dat we de 12 weken al voorbij zijn hihi en de echo staat in mn album maar hoe is het hier met jullie ? en mistic, waarom hoor ik niks meer van jou @alle ongi meiden... heel erg balen meiden, veel geluk in de volgnde ronde @alle wachtende meiden.....tsja wachten duurt altijd lang al is het maar een dag... weet er alles van maar ook voor jullie suc-6 knufffffffffff
ieeeehhh ben bang om naar de wc te gaan... Altijd wordt ik ongi als ik moet poepen... Durfde net amper te gaan! hihihih heb het overleefd en nee nog niet ongi erbij geworden...
zo ! dat was working 7 to 19. nu eten en dan bijlezen, maar ik kan al wel gillen: REMMAR GEFELIIIIIIIIIIIIIIII! zaten we gister nog te giegelen in de chat; ben je gewoon zwanger! heel veel geluk en plezier gewenst! KNUF klingel
hoi dames toch nog een vraagje over dat vruchtbare slijm.... MOET je dat hebben? En hoe kom je erachter dat je dat hebt? Komt het naar buiten net zoals afscheiding? Heb nog nooit iets gemerkt :s groetjes jolan
@jolan: de een heeft wel vruchtbaarslijm de andere weer niet. Degene die het wel hebben krijgen transparant slijm waarmee, als je dat tussen je vingers doet, 'draadjes' mee kan trekken. Maar niet iedereen kan zich hier mee vastpinnen...
Hé meiden, ben weer een beetje bijgelezen sinds vanmiddag. twigger: mooie echo, het is al een echt mensje, gaaf zeg.
hm nou... nog nooit iets van gemerkt. Alleen maar dunne afscheiding, die hb ik wel , maar niet slijmerig ofzo. Lekker praatje weer hahaha Nou nu maar hopen dat het niks uitmaakt ach moet ook niet zoveel lezen
Die dunne afscheiding kan rond je ei ook je vruchtbaar slijm zijn hoor! Net als wat ik zei, bij iedereen is het weer anders!
ja alleen heb ik die dunne afscheiding zeg maar op vershcillende momenten in mn cyclus. dus niet alleen rond mn eisprong Nou ja.... we wachten wel af dat is he enige wat we kunnen doen he hahaha groetjes jolan bedankt voor je reacties! en ik duim op een positieve test voor jou
bedankt! Hoop het ook... Ga maar weer eens me bedje opzoeken..zit weer giga in te kakken hier... Helpt ook niet echt mee dat het megadruk op het werk is... Fijne avond meiden! xx
Frustrerend toch, dat alles bij iedereen anders is, hoe kun je dan ooit weten waar je aan toe bent? In ieder geval niet door te vergelijken met andere... Ik ben nog steeds voor een duidelijker "zwanger-teken"... en roze stip ofzo ergens op je lijf...
twigger! mooie foto blij te zien dat het goed gaat.. maar eh... 5 dagen verder met 1 keer klussen die maand? HOE DOE JE DAT? zo.. heb dikke pens.. denk als ik die niet krijg van zwanger worden, dan maar van het wokken he trusten natjes.
welterusten natjes! manlief is net vertrokken om te gaan sporten en ik voel me nu alweer schuldig dat ik niet mee ben... Morgen direct uit m'n werk dan maar. Denk ik.
Inderdaad rustig hier.. In de chat ook, daar zitten eigenlijk ook de enige 2 die hier op het moment actief zijn