Ik maak een lekkere salade en daarbij broodjes met visschnitzels. Lekker makkelijk en is al lang geleden...
ja het is een beetje moeilijk uitleggen laat ook maar nee ik voel me nooit schuldig me man weet dat ik zo ben ja een keer had ik tegen me baas gezegd{hij kon met een grietje goed overweg voor de rest niks}hij zat weer is te vertellen dat hij zo goeg kon praten met haar ,toen zei ik: ja als ze onder tafel zit
Hele 8 keer kost mij ook teveel tijd/teveel werk @ Alice, Dürüm = volgens pak van Knorr, ha ha, sorry. Is een nieuw wereld gerecht en erg lekker.
Randjesfietsen: Eerst meot de man wel klaar komen in de vrouw. Dan vrouw paar keer bijna klaarkomen, je baarmoeder trekt dan samen en dipt dan in de sperma. Dus hoevaker je het uit kan stellen, des te heftiger de laatste dip word.
Ook best een keer fijn om te lezen dat sommige mensen niet zo zijn zoals in de P-films. Niet dat daar iets mis mee is, maar ik denk wel dat mensen gaan denken dat het "zo" moet.
OOHH en ik maar denken dat jou hubbie dat speciaal helemaal voor jou klaar ging maken op traditionele wijzen...KOMT HET GEWOON UIT EEN PAKJE! [-(
dat dacht ik dus ook het is al moeilijk en we moeten erg ons best doen en dan ook nog uitstellen nou dat ga ik die arme jongen niet vertellen ik eet aardappels met witte bonen in tomatensaus vlees? dat neemt pikkie mee
Ha ha, ja gewoon uit pakje. Nou Tji, heb zelf nog nooit P-films gezien. Ik kwam er eigenlijk perongeluk achter dat het best fijn was.
hahaahahahahahhahaa Durum uit een pakkie (ja zo kan ik het ook , pikkie die vlees mee neemt, en dan op een randje fietst hahaahahahhaaa kom niet meer bij
Wat een lekker stel zijn we toch ook bij elkaar he! hahaha de tranen stromen over me wangen ( ik blij dat ik alleen op kantoor zit pff) Tja Nikky hoe moet ik ut anders uitleggen...net als gisteravond met een cryptise omschrijving
welke stoel? Misschien moet ik je stoel lenen. Ik vind het niet zo belangrijk, maar het begint een issue voor mijn hubbie te worden... We hebben al heel veel geprobeerd, maar zonder effect....