Ok ik snap jullie hehe Ja ben ook benieuwd naar Waith, hij zal het wel komen vertellen als er nieuws is neem ik aan
pfff ben me temperatuurkaartje weer kwijt ! ken nergens die grafiek terug vinden en als ik me temperatuur opslaat onthoud hij hem niet
normaal wat ie er nu al wel.. dus of ze zijn aan het feestvieren.. of ze zijn depri en hebben geen zin om het hier te melden..
Ja kan allebei natjes.. Nouja we wachten het wel af.. Sorry heb geen ervaring met temperatuurkaartjes gab!
me temperatuur ziet er wel goed uit trouwens dinsdag : 37,1 woensdag : 36,9 donderdag: 36,9 vandaag : 37,0
Nou, natuurlijk ben ik ook deze maand weer te vroeg over een testje gestruikeld, maar er is wel een HEEEEEEEEEL licht streepje te zien! Nog te vaag om echt te gaan springen, maar ik ga wel vol vertrouwen dit weekend nog een keer testen..... Duimen jullie mee?!
Oh da's helemaal balen natjes.. Ik heb nog wel 2,5 weken, maar wil een beetje zuinig zijn. Maargoed het is rustig vandaag dus kan ik een beetje hier blijven hangen
@lynni: spannend meis! @sjors...komt bij mij puur omdat ik 1 mei met nieuwe baan begonnen ben.. met erna huwelijksreis en een andere vakantie die nog gepland stond..tja dan gaat het hard!
Klinkt goed lynni, succes komend weekend! Ja natjes inderdaad dan gaat het hard maargoed was het waard toch
Goedemorgen lieve busmeisjes, Ben hier al dagen niet meer geweest, 't is een schande ik weet het . Had niet zoveel tijd (werken) en ik ben ook zooooo moe dat als ik thuis kwam van m'n werk ik de puf niet meer had om te gaan forummen... Hou jullie dus gewoon ff niet meer bij Weet iemand waar de lijst is of kan iemand me updaten wat betreft het aantal zwangeren enzo... Thnx! Liefs Mamaline
@sjors: het was zeker weten de moeite waard! @mamline: meid je hoeft je niet te verontschuldigen hoor! Volgens mij is de lijst 4 pagina's terug!