Ik heb gister nog een pleidooi gehouden voor het verbieden van (fop)klachtjes, maar het is natuurlijk niet gezegd dat je lichaam je voor de gek houdt hè? Spannend hoor!
Hier ook getest............... Weer negatief, maar wel weer streepjes bij die stomme digi (worden wel steeds donkerder), denk dat ik een streepjestest koop. Dan kan ik tenminste echt streepjes kijken! Succes verder iedereen. Wat kan je eigenlijk aanhouden na een positieve ovulatietest. Ik heb 14 dagen aangehouden. Is dit wel goed?
Truus reageert zelf even. Je mag me er best weghalen hoor. ik had me aangemeld uit nieuwsgierigheid. Ik kijk wel mee hier op het forum maar heb nooit zoveel tijd om te reageren. Neem het me elke keer weer voor maar komt er steeds niet van. En er gebeurt ook altijd zoveel hier! Maar om een lang verhaal kort te maken, snap waar mmm voor bedoeld is en dat jullie gezien de onderwerpen die er besproken worden privacy willen. Groetjes, Truus
Ik heb mijn banner even aangepast ik kan dinsdag nl testen hoewel ik nog een sensitest in de kast heb liggen .... maar ik ga het toch niet doen, durf niet
hey hey gezellige vriendinnetjes? alles goed hier? zwangeren gefeliciteerd is er nog wat spannends gebeurd kus
Dank je Milk, heerlijk! Debs, wat moet je toch met zo'n kerel? Vastbinden op bed? Nou, ik hoop dat de ruzietjes weer even in de kast kunnen en dat je vanavond nog een fijn knutselwerkje mag fabriceren. *knuff*
Ik heb deze dans nog geprobeert Maar ja dar kwam dus ruzie van Denk dat vanav wel kansje maak idd..maar of het nog enig nut heeft weet ik niet dan maar voor de lekker
hahahahahahahahahahhahaha, shit, pies in mijn broek. Daar gaat de dure HCG: Vlug even hier nadruppen: HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG