NOD Augustus 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door xMamaDianax, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemie80

Bloemie80 Actief lid

1 aug 2008
    452
    0
    0
    Ja dat is wel handig :)
    Alleen is het soms wel handig om toch wat te weten, dan kun je er een beetje rekening mee houden...

Ik voel me nu echt helemaal niet zwanger, helemaal geen kwaaltjes, dus ik heb ook niet de illusie dat ik straks een posi-test heb... Vorige maand had ik echt allerlei kwaaltjes, maar natuurlijk helemaal niet zwanger, dat zat blijkbaar echt tussen m'n oren, want ik werd natuurlijk gewoon ongi! Wat een foplichaam! :)

2. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    hoi bloem. ik denk zo tussen in... denk dat de eerste 2 dagen krampen zou het aankomen van de ei kunnen zijn en dat er dan pas gesprongen wordt rond de 12e-15e.. maar zou idd gewoon sex hebben elke dag /om de dag.. wat bij jou past.

EDIT: ik heb deze ronde wel ovutest gedaan als bevestiging op mijn ei.. 2 dagen voor mijn ovutest dikposi was, had ik krampen.. slijm kreeg ik pas 2 dagen na mijn posi test

3. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

ikk is weer beetje blij blij blij :D

net dit berichtje gezien:

het schema van de gyn is: Sex hebben op dag 10, 12, 14, 16, 18 en 20 van je cyclus. Dan heb je de meeste kans van slagen. Of je eisprong dan iets eerder of later is. maakt niet veel uit.

enne ikke zit op dag 16 nu :D

ik heb vandaag wel kramppijn trouwens

4. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ debs: whahahaha leuke avatar...

5. Bloemie80

Bloemie80 Actief lid

1 aug 2008
    452
    0
    0
    tja vruchtbaar slijm... ook lastig, maar ik had maandag en dinsdag (13/14 aug) wel heeeeeel dun waterig slijm (echt vieze verhaaltjes schrijf ik hier zeg! :) )

6. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Bij thuiskomst van je hubby op de bank klaar zitten, in het donker, kaarsje aan en zijn favo lingeriesetje!
    (nou ja, jouw favo lingeriesetje...zíjn lingeriesetje klinkt een beetje raar :) tenzij dat juist heel goed voor jullie werkt, kan natuurlijk ook :oops: ieder zijn eigen ding :) :) :) )

7. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Hahaha, jullie doen ook maar met die avatars! ;)

Ik heb er alleen wel echt moeite mee, omdat ik concentratieproblemen heb sinds het ziek zijn. Forum kost dus vrij veel inspanning, en dit maakt het voor mij een stuk lastiger.

Maar goed, ik begrijp ook wel dat dat mijn probleem is, niet dat van jullie.

8. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Grappig he :D
    Dat ga ik vanav met manlief doen als tie nie sexe wil...gaan we gewoon ff potje SMen op ze billen hahahahahah

9. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Go for it debsje :D
    Lol female..
    Elke, je kan toch gewoon naar de naam kijken en niet naar het plaatje?

10. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    @mamavan3babes, welkom hier.

@lynni, wow spannend zeg ik duim met je mee

@jedid, succes meid, Knuff

@bloempje, jammer meid

@debs, vervelend zeg met ruzie gaan slapen, heb ik ook hekel aan. En idd misschien vanavond nog? Gewoon 'effe' voor de bbq de goedmaaksex?

@natjes, geen idee, ik herken het niet

@pixie, oeeee spannend!

@merel, jee spannend meid, ik duim met je mee dat het goed is en blijft!

@female, ach bij die sterren lijkt het allemaal koek en ei maar daar weet je ook niet wat er allemaal echt speelt. Knuff voor jou meid

@bloemie, welkom hier, ik kan je helaas niet helpen met je vraag, ben nog niet zo'n expert.

Ja, waarom avatar verander dag? Ik herken jullie aan je avatar.

Yeahhh ben weer bijgelezen. Pff jullie maken het me niet makkelijk. Vanochtend lekker gesport, en straks keukens kijken. Wil ik na de sport wat drinken hebben ze weer cappuchino in het apparaat, was heel lang niet meer mogelijk en nu weer wel en dat na ik eergister heb gelezen dat koffie eigenlijk verboden is, slecht voor je ei. Boehooee hoe kom ik van mijn koffie verslaving af?

11. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Beterschap meis! ;)

12. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Misschien dat dat dan toch je eisprong was?

En maak je vooral geen zorgen over vieze praatjes hier, dit is echt nog niks!

13. nikky1

nikky1 Bekend lid

26 mei 2008
    748
    0
    0
    meiden ik ga erweer vandoor
    iedereen nog een fijne dag en alvast een prettig weekend.
    kus kus

14. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Bij een cyclus van hoeveel dagen geldt dit Debs?

15. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hmm dan heb ik dag 16 al overgeslagen.. maar hoe kan jij nou op dag 16 zitten debs? dag 18 is het dan toch?

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    doeii nikky

17. Bloemie80

Bloemie80 Actief lid

1 aug 2008
    452
    0
    0
    Ja idd, dat klopt dan ook met de suggestie van Pixie. Bedankt voor al jullie reacties! Gewoon veel klussen blijkt toch de handigste oplossing om de meeste kans te maken :)

18. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Heey dat is goed nieuws debs

19. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Ben een beetje zenuwachtig.
    Ik had sollicitatiebrief gestuurd gister en ik zag vanochtend op nummermelder tel.nr van dat bedrijf en nu krijg ik een mail of ik wil terugbellen voor een afspraak.

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    duimduim bowen :)

Deel Deze Pagina