het is een buraeu stoel maar zonder wieltjes en de achterkant wippelt mee kan je je goed aan vasthoudenen aan de zijkanten ook een leuning wiebelt ook. het is wel erg krab en zet hem dan voor de raam neer.
Jammer als het een issue zou zijn. Ik mis zelf niks voor mijn gevoel, maar goed; met de rest ben ik meer dan tevreden.
Hallo Dames, Ik denk ik kom even de laatste pagina's lezen ik krijg er rode oortjes van Maar goed man pas laat thuis dus met eten alleen, wordt dus een mag.menu voor nu!
Hahahaha meiden ik ben ff een uurtje aan het werk en ik kom terug, en de onderwerpen zijn sex en eten door elkaar, ik kom niet meer bij! Dit moet toch 'heaven' zijn voor sommige mannen als ze dit lezen
Waar zou jij zijn zonder doe stoel, doe er maar zuinig mee. En voor de zekerheid zou ik er een paar extra bij bestellen. Heb je het typenummer voor me
nee dat doen ik niet. ik kreun gewoon altijd heel hard en als pikkie dan komt dan zeg ik ben je nu al klaar dat is lekker van je en dan word ie slap
Ik doe nooit alsof... Daar zou ik me veel te schuldig over voelen. Soms zou ik het wel willen, want dan ben ik van het gezeur af. Helaas kan ik dat gewoon niet...
@Jedidjah: probeer eens bovenop..kun je zelf beter 'sturen' (ben er ook 2 v.d. 3 keer zwanger mee geraakt trouwens ) wij eten broccoli
dat zou mooi zijn dan ben ik nu zwanger kon je dat geen jaar eerder vertellen dan had ik evn beter me best gedaan. ik vind spannende plekjes ook beter dan dat huis tuin en keuken gedoe
zit ff te googelen en lees dat "het" bij 50% van de vrouwen niet lukt middels p.......... Dan gaat het gewoon niet lukken, hoe erg je ook probeert. Maar je kunt naturlijk altijd nog een poging wagen, je weet maar nooit. Maar als hij nou ophoud met pushen, lijkt het me voor jou veel prettigeren en wie weet dat je dan opeens....