Ja natuurlijk kan dat, maar dan moet ik alles gaan lezen ipv dat je het in 1 oogopslag ziet. Het lijkt me stug dat ik de enige ben die het zo doet. Als ik een berichtje van iemand terugzoek, kijk ik ook altijd naar de plaatjes. En ik weet ondertussen: Sjors=poes Debby=muis klingel= vrouw met arm om knie limmeke=mond Maar goed, ik zal me er verder over stilhouden!
das goed nieuws! Ze willen je op gesprek hebben! Succes! Ik ben er weer ff vandoor meiden! Ik hoop voor jullie dat je een fijn en lang weekend mag hebben! Voor mezelf hoop ik dat ie héél snel over is. Kan niet wachten tot het maandag 12:00 uur is
Begrijp je helemaal, herken iedereen ook zo. Zag laatst iemand met zelfde avatar als ik, dus dacht "maar dat heb ik toch niet geschreven?" Toen dus maar gewijzigd, zal hem wel een tijdje zo houden als nu!
Je hebt wel gelijk hoor elke, ik doe dat stiekem ook wel naar de plaatjes kijken.. Dus denk niet dat ik het raar vind ofzo En ik hou de poes hoor! ( oh en debs is kangaroo ik dacht ook dat het een muis was )
Helaas ik ben ongi geworden Baal er van, maar ja het is niet anders. Op naar de volgende ronde. Ben allang blij dat ik zo'n regelmatige cyclus heb