NOD Augustus 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door xMamaDianax, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    ik doe het toch maar weer gewoon op de oudewetse manier, klussen tot je erbij neer valt ;)
    en wel zien wanneer ik deze maand ongie word.
    en dan volgende maand is echt serieus aan de slag met die ovu testen

2. spiffy

spiffy Niet meer actief

Zijn die ovu testen niet een beetje een wassen neus? Als je gewoon om de dag klust, dan maakt het in feite toch niet zoveel uit dat je niet precies weet wanneer je ei is? Als je een enigzins regelmatige cyclus hebt dan weet je toch sowieso dat je een eisprong hebt? Of niet?

3. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    :) wel met je benen in de lucht vallen dan hè?

4. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    Ik heb gister weer me voorraad aangevuld met ongi spul. Komende week is me NOD maar ik ga eerst die dag af wachten met het kopen van een test. Vandaar me inkoop gister.
    Vorige keer hield me lichaam me zo voor de gek dat ik dacht ik zwanger was, dat ik me er nu van af sluit. En dat zorgt er nu weer voor dat ik nu bijna nergens last van heb....

5. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Nou debsje gelukkig kan je er nog om lachen.. Ik weet niet hoe vaak jullie het normaal gesproken doen hoor, :oops: maar als je het gewoon regelmatig blijft doen heb je volgens mij toch elke maand wel een kans..

6. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

dat doe je dus erg goed deze ronde ;)
    is ook prettiger ook dan je helemaal druk maken ;)

7. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Idd, of niet. Ik denk dat dat voor de meeste meiden de reden is om ovu testen te gaan gebruiken, die "of niet".
    Ik twijfel zelf weer over wel/geen ovutesten, maar waarschijnlijk gaat de nieuwsgierigheid het winnen van het stemmetje dat tegen me zegt dat het onzin is.

8. spiffy

spiffy Niet meer actief

dat zijn dus degenen die twijfelen of ze uberhaupt een eisprong hebben? Dat is toch eigenlijk altijd wel zo? tenzij je heeeel lang niet ongesteld bent?

9. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Dat dachten wij dus ook spiffy, maar het schijnt dat je ei dus niet altijd springt..

10. debsje1977

elke maand behalve deze maand LOL

we doen het op zich best regelmatig maar er zitten ook zomaar weken tussen dat we het ff nie doen...te moe of wat dan ook....en als ik dan ook nog us ff lekker mis gaat zitten rekenen wordt het wel lastig he hihihihi...tuurlijk zie ik hier de lol van in...vind het zo dom van me dat ik het grappig vind hahaha

11. spiffy

spiffy Niet meer actief

maar wat is daar dan de reden van? Als je temp op een gegeven moment hoger is, dan is je ei toch ook gesprongen?

12. debsje1977

nou ja voor mij blijken ze een uitkomt te zijn hahaha...loop al 5 jaar na me ovu te klussen en ben toch op de klok nauwkeurig met mijn WOD hahaha..ben geen rekenwonder blijkbaar of gewoon TE blont hihihi

13. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Dames, ik moet weer gaan, tot later!

14. spiffy

spiffy Niet meer actief

debs, hoe ziet jouw cyclus er dan uit? En op welke dag is je ei?

15. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Erhm mijn nichten hebben geen kinderen... Of is het aan de andere kant... hoe heet zij dan?

16. Girl84

Girl84 Lid

10 jul 2008
    97
    0
    0
    gezellig linnie...we gaan allemaal voor roze natuurlijk !!

Ik vind het echt superspannend, heb allemaal rare buikklachtjes en ben best moe. werk bij m'n broers op kantoor en tussen de middag heb ik een uur pauze..lig soms gewoon een half uur op bed te slapen :oops: Dit weekend nog ff wat extra werk op kantoor doen en dan vanaf maandg 3 weken vakantie ! kan ik echt wel gebruiken :)

17. debsje1977

ik heb ff geen flauw idee meer eerlijk gezegt....mijn cyclus is heel regelmatig als het goed is 30 30 30 maar als ik nu elke keer heb zitten mis rekenen kan het ook 31 31 31 zijn :(

me ei..geen flauw idee...ben afgelopen vrijdag begonnen met ovutesten en afgelopen woensdag was tie iets donkerder maar nog nie mega donker (zie album)...en daarvoor en daarna licht tot erg licht......dus als jij ut weet weet ik het ook...want voor mij is het een werkelijk zooitje nu :(

18. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Dan ben je dus al voorbij je ei ;)... Een ovulatie is niet altijd precies in het midden. Dat denken veel mensen maar dat is niet zo...

19. debsje1977

waarschijnlijk al een tijdje idd maarre heb nog geen warme kop of pijnlijke boobs :(...pff wat een gedoe al dat rekenen zeg...maarre zou idd afgelopen zaterdag nog een kansje gehad hebben? [-o<
    ik ben echt ff de kluts kwijt

20. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Ik zat ff te rekenen... dat betekend dat jij een tijd tot ei heb van 15 dagen... de lf is dus tussen de 15-16 dagen

Deel Deze Pagina