NOD Augustus 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door xMamaDianax, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Even weer 20 pagina's bij gelezen..

Merel69 Een voorzichtige gefeliciteerd voor jou!

& Debsje1977 ik hoop dat je nog een kans hebt!

en verder..weet ik eigenlijk al niet meer wat er nog meer stond zucht.. hihi :oops:

2. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    was dat de laatste klus dag?
    Ja volgens mij wel, een klein kansje... spermpjes leven tussen de 7 en de 3 dagen...

3. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

hoe bereken je dat...en hoe kan het dat ik dan niet echt een posi ovutest heb gehad behalve die van woensdag dan? dan zou ik dagen ervoor toch ook posi getest moeten hebben....of had ik voor vrijdag moeten gaan testen...mij hemel wat een gedoe zeg...nog ff en ik weet ut echt niet meer hahaha.
    god je zou toch denken met zo'n mooi regelmaat als mijn WOD dat er niks mis kan gaan wat berekeningen betreft :p ( tenzij je net zo BLONT ben als ikke hahah)

afgelopen zaterdag laatste klusdag geweest...klein klein kansje is weinig kans dan hahahaha ;)

4. spiffy

spiffy Niet meer actief

Debsje, als je gewoon gedurende de periode tussen je menstruaties in om de dag klust, dan heb je je ei toch altijd te pakken! Die testen zijn volgens mij niet echt betrouwbaar en daarbij hartstikke duur. Ben je meer bezig met die stomme testen dan het klussen opzich!

5. dada

dada Lid

18 mrt 2008
    76
    0
    0
    misschien een keer CB ovu testje proberen, is digitaal toch duidelijk dan een streepje ;)

6. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Het kan zijn dat het hormoon wat aan wordt gemaakt voor zo'n test heel kort aanwezig is in je lichaam. Het kan zijn dat jou ei maar kort 'leeft'. Je rekent het uit door uit te gaan van je meest donkere strip... woensdag. Het is rond die test gesprongen (denk ik). Telt van vorige NOD 6 augustus en tot de 20ste is 15 dagen. Je zegt een cyclus van 30 - 31 te hebben en daardoor heb je dus een lf van 15 - 16 dagen...

Erhm ik ben ook vrij blond... [​IMG]

7. dada

dada Lid

18 mrt 2008
    76
    0
    0
    Ja dat is nog beter en leuker :)

8. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

@debsje1977 & @Sjors82 ja het kan verholpen worden met progestan dat is de hormoon in een pil die ik nodig ben

Ik ben nu bezig om met de nieuwe gyn eventjes alles uit te sluiten en te onderzoeken

(mag ook wel na het klooien van W (wil....) voor een dikke ander half jaar!)

Knuffies Allemaal!

9. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    dada heeft een punt...

spiffy ook wel, maar na 5 jaar wil je wel wat...

10. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    hee puzzcat, het klikte dus goed met je nieuwe gyn! lekker!

11. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    ben weer weg

adiosss

12. debsje1977

dat doen we ook wel...maar soms heb tie ff geen zin en als ik dan weet wanneer ik op springen sta kan ik er miss voor zorgen dat tie wel ff wil ( al lukte dat deze week voor geen meter haahah)

ach ja je zou toch denken dat ik na 5.5 jaar tegen de klippen op klussen voor een beeb een exper zou zijn op dit gebied he.....niet dus :oops:

13. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ja gelukkig wel ze gaat alles uitzoeken!Ben zo blij met deze vrouw!

Maar niet echt blij dat ik een pijnlijke HSG moet ondergaan whahah

14. debsje1977

je begrijpt me helemaal dus ;)

15. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Heb vandaag geen zin om bij te lezen. Voel me Grrrrr.
    Vandaag de :evil: :evil: :evil: weer gekomen.
    Ik mag dus op rood. Voel me enorme kl@#te.

16. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Yep debs... ik begrijp je...

17. debsje1977

Goed..zodra ik me volgende WOD heb (als het goed is 4 sept)....meld ik me bij jou en mag jij voor mij ff gaan rekenen wanneer ik op springen sta..zodat ik in oktober een mooi ROZE kleurtje mag hebben :D:D

18. debsje1977

Meid wat enorm Balen zeg!
    kan me voorstellen dat je je kl*te voelt...

19. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ debs: dan zal je rond 17 - 18 - 19 september gaan springen. Je hebt wanneer je WOD wel 4 sept is een lf van 14. en dan heb je een cyclus van 29, want 4 sept is de nieuwe cyclus. Volgende NOD is 1 - 3 oktober...

20. spiffy

spiffy Niet meer actief

Ik ben misschien een beetje te kort door de bocht, sorry debs, 5,5 jaar....wat een poos. respect dat je er dan nog zo gezellig over kan beppen...

Kom je dan niet in de medische molen terecht of heb je dat allemaal al gehad..

Deel Deze Pagina