vind het ook wel leuk hoor nikky Mijn man is mijn baas geweest toen ik daar nog werkte hebben we geloof ik alle hoekjes en tafels gehad die op kantoor stonden ( maar wel zo dat we de beveiligingscamera's konden ontwijken) hihi Of voor de MC voor de deur in de auto ( ben nu knalrood achter de oren)
een kleine checklist... Bovenop: vaak genoeg gedaan, maar door de pijn in mijn heupen kan ik dit niet volhouden... Zie eerder in de topic... Spannende plekjes: mensen we hebben in de zee, gedaan in een natuurgebied, in de huiskamer, op de bank... Iedere hoek in ons huis is aan de beurt geweest. We hebben het zelfs in een tent op een christelijk festival gedaan... Spannend genoeg Ik voel soms wel wat maar ik kan het niet lang genoeg vast houden... Op zo'n moment is en nog maar een paar seconden handenwerk maar het lukt niet als hij er in zit... Whahaha wat een onderwerp dit
Het wordt me allemaal teveel hoor Nee grapje, maar ik ga aan de slag met de salade. Succes allamaal die vanavond weer "op" moeten, hopelijk met genoeg inspiratie.
Ik ga mijn werkpc weer us verruilen voor de thuiscomp meiden. Ff eten en dan ben ik weer ff van de partij! moet nog ff wat tips hebben om manlief (nog een keer) zo ver te krijgen vanav..al denk ik dat ik pech ga hebben Eetse allemaal! en tot strakkies! *Knuff* Debs
Shit hee ik dacht dat dat alleen in films en romannetjes gebeurde, maar dit is een praktijk voorbeeld Konden jullie daar niet ontzettend mee in de problemen komen als ze daar achter zouden komen? Enne waarom zou het vanavond niet lukken, ik dacht dat mannen altijd wel wilden?
@ alice: nog nooit geprobeerd. Ik ga het ook niet proberen... Ik ben ff het internet op gegaan... Wow wat is daar een info over zeg... Ik heb nu al zin om alles uit te proberen...Whahahaha wat een verhalen zeg Ik vind het toch wel zo bizar dat het bij zo weinig vrouwen lukt... Er zijn zelfs vrouwen die net eens weten hoe het voelt... Nou Ik ben nu aan het koken met rode oren Ik voel me echt een groentje Nou ik ga verder met de pannekoeken
Kijk ik aan het eind van de dag even hoe hoe op het forum staat.... wow, wat een gesprekonderwerpen! Wat super dat er hier zo open een eerlijk alles over tafel gaat! Bij mij geen klussen/knutselen vanavond.... manlief zit tot vrijdagochtend in het buitenland (hopelijk begint mijn vruchtbare periode precies dan). Nog geen idee wat ik ga eten vanavond... Wel de intentie om te gaan sporten
alsjeblieft hey hahahahaha, heb de pagina,s weer bijgelezen. als ik de volgende keer weer aan de bak moet met m,n mannetje kan ik waarschijnlijk alleen maar giegelen hahahaha. Heb eigenlijk niks te klagen hij wil altijd wel en bij mij werkt alles ook goed, dus is altijd wel een feestje alleen nu nog de zwemmers de goede kant op krijgen hahaha en ik moet zo werken en ga iets eten van bakker bart een lekker belegd broodje ofzo hmmm nu al zin in ....vriendlief bakt maar een ei voor zichzelf
Via een uploadsite moet je een plaatje op het internet zetten. Wanneer je de url heb... kun je hem tussen [ img] en [ /img] zetten. Succes Mensen door het onderwerp kan ik geen pannenkoeken meer bakken...