grommmmm.... Had ik net harstikke trek..ga ik eten zie ik na 3 happen vol en ben ik nu misselijk... Helaas pindakaas dus voor mij!
hm natjes, als je daar nou 's ochtends last van hebt... dan begrijpen we dat allemaal. toch beetje ziekjes?
Heb het de afgelopen week eigenlijk de hele dag door.. Moet me echt dwingen om te eten. Vanmiddag bij de lunch ook, dan dwing ik mijzelf om 3 boterhammen te eten.. Moet toch iets binnen krijgen he?
Hé meiden, net een beetje terug zitten lezen, en ik geloof dat ik toch m'n banner maar even aan moet passen... natjes: misselijk na 3 happen? wa's dat nou? edit: banner aangepast, snik
haai lieve meisjes! hier is klingel; klaar en gaar. 40 pagina's terug te lezen sinds ik gisteravond 'murmel' intypte als enige en laatste, gaak straks even lezen. is er nog spannend (roze) nieuws? @claire: jou ken ik nog van een paar rondes geleden. jeetje meis een 3ling mk..... *KNUF* en snel gezond en gelukkig zwanger worden he! nu wat drinken halen en wat te eten.. dat wordt dan mijn ontbijt liefs klingel
jeetje, das niet niks Claire. Klingel, nu pas ontbijten.......? denk telkens dat ongi eraan komt door pijntjes/klachtjes/denk dat ik lek, ik broekeloeren.... niks schiet niet op
vond het ook heel zwaar en nu nog. Ben nu onzekerder en nu helemaal met mn eigen ei maar heb heel veel steun van de damens hier en van t topic zorgjes na miskraam echt top damens maar ik mis het zwanger zijn wel, kijk enorm uit na de volgende kansen Broekeloere een nieuw werkwoord ?
ha ha, ja, samen met stringstaren Hopelijk gaat het de volgende keer helemaal goed (deze keer graag )
manlief ligt hier helemaal in een deuk we gaan aalemaal roze! rozer dan roze de volgende keer en t liefst direct nu
@small: als in het is het eerste wat ik eet vandaag. gezond he NOT! @claire: goede houding! ik doe mee!
foei, en hoe lang ben je dan al wakker? bijna eerste wat ik doe 's ochtends is ontbijten..... kanniet zonder eten. zelfs als ik ziek ben en normale mensen niet kunnen eten, gaat er bij mij nog steeds van alles naar binnen..... wat ga je eten?
Sorry, was even aan het aardappels schillen. Banner was eerst twee dagen verder in de cyclus, maar volgens de meiden hier en FF is bruine ongi geen ongi, dus. Ik heb nog even gegraven in m'n berichten van vorige maand, en toen heb ik ook de eerste dag met bloed als 1e dag van de cycls genomen. Nu moet ik wéér 2 dagen langer wachten op m'n ei, vandaar de snik