van de week krampen gehad 3 dagen achter elkaar... pijnlijke boobs.. wat groter en zwaarder.. en 3 dagen nou al s'ochtends even misselijk.. maar of dat wat zegt.. haha
Van de week las ik juist op het forum dat bepaalde symptonen ook een teken kan zijn dat je bijna ongi wordt. Dat vind ik best wel verwarrend. Want als ik daar naar ga kijken dan ben je het draadje bijna kwijt.
nou ik heb het normaal op de dag zelf dat ik ongie moet worden krampen..en nou was het bijna 2 weken eerder
Ach ik wat ik wel in de gaten houden is of ik migraine of een lichte hoofdpijn krijg komende dagen. Dit is meestal wel een voorteken voor me ongi.
wat ons lichaam wel niet met ons doet he? haha waar is iedereen.. normaal als ik er even niet op ben staat er zo veel.. haha
Ja klopt ik heb nu mevr per.... Ze doet in iedergeval meer dan die Wil.... Stomme vent whahah Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent!
Manlief was nog aan het werk vanmiddag en er kwam een vriendin langs die net naar huis is gegaan. ik heb zo dus nog iets te doen De ovu-test van vanavond was weer minder duidelijk, maar mijn temp is wel gestegen. Zal m'n ei nu dan toch gaan komen?
Hallo dames! weer even bij gelezen helaas geen zwangerschappen meer voorbij zien komen Even nog een vraagje, die matcare testen zijn die goed? heeft iemand daar ervaring mee (die van de AD. op dit forum) Groetjesss
De zwangerschapstesten weet ik niet, maar met de ovu testen heb ik m'n ei niet kunnen opsporen. Met de testen van babyboomshop heb ik nu waarschijnlijk wel m'n ei gevonden.
Owjeej stom van mij ik had natuurlijk wel moeten zeggen wat voor testen maar het gaat inderdaad om de ZW testen maar wil natuurlijk wel graag goede hebben. en als iemand andere tests aanbeveeld die je via I-net kan bestellen zou ik het ook graag willen horen/lezen weet alleen niet of je het zo hier mag neerzetten dus een PB is ook prima Groetjess