omdat ik ongi-steekjes voel en verder helemaal geen zw-symptoompjes heb... (hmmm, mijn lichaam is anti-FOP)
ja dit gebeurt wel.. betekend dat de steen bezig is.. waarmee is dan wel de vraag, juist omdat het zoveel werkingen heeft
fei rian @milk: is alleen maar goed dat lijf je niet fopt maar ongi steekjes kunnen ook andere steekjes zijn, dus ff moed houden jij
oo trouwens milk.. kzie aan je pendel dat je in juli had staan.. uitleg die ik hier gekrgen heb... houdt in dat je in juli zwanger wordt.. dus in aug posi zou testen
limmeke als je steen niet meer wit is maar grijs dan is ie uitgewerkt zeggen ze.. ik heb namelijk al een steen die is helemaal wit.. maar zitten nog doorzichtige op de armband. nog geen grijze. spoel je steen ook regelmatig lim
steen hoeft toch niet beteen uitgewerkt te zijn, kan ook gewoon flink bezig ziin die steen. hij veranderd alleen als ie bezig... dus nog steeds hoop Limmetje Maanstenen kunnen ook wit zijn, je hebt zoveel kleuren, heb grijs/doorzichtig om mijn nek en een bruin/rode met doorzichtig in mijn broekzak
hmmmm *checked nu der steen inder broekzak* kleur is nu toch anders dan dat ik hem kocht, zit nu melkachtig wit doorheen, zo'n water/melk mengseltje
hey balen meis dat je moet werken ik weet niet of jullie het nog weten maar wij hadden toch een rekening van het energie! die was 760 euro nou never nooit niet dat we dat gingen betalen want dat kllopt voor geen meter ! maar we hebben gelijk gekregen ze hadden 1700 kub teveel gerekent en nu krijgen we zelfs nog 266 euro terug ! achterlijke gekken daar !
pff, jeetje Gaby, komen ze ook lekker optijd mee, als ze dat nu eerst uitzoeken voordat ze jullie de stuipen op het lijf jagen
nou je wil niet weten wat we ervoor allemaal moesten regelen we werden 2 maanden van het kasje naar de muur gestuurd ! iedereen zei wat anders ! plus komt er nog eens bij dat hun een 0900 nummer hebben en hebben we daar in totaal heen gebelt voor 80 euro dus bij deze SLUIT NOOIT EEN CONTRACT AF BIJ ENERGIE DIRECT ! wij zitten nu gewoon weer bij eneco !
Gefeliciteerd Rian! straal wat vruchtbaarheid deze kant op voor als ik maandag ga testen. Liefs MamaY