@bowen: mijn ei zoeken? Denk dat ei geweest is.. dus daar hoeft die niet mee bezig te zijn. Ei was volgens mij ook later.. zucht.. laat ei, geen vruchtbaar slijm.. niet gesektst op juiste moment.. dus kans dat het raak is.. is wel heel klein.. bleeeh.. vriendje zegt vanmorgen: je boobs doen zeer he.. gaan we maar hopen dat het raak is en dat het dit keer blijft zitten.. hij is wel lief hoor.. toen ik maansteen ging halen vond die me eng heheh, je wordt nite zon zwever he.. ik zeg nee... nu maakt die steeds grapjes en zegt dan.. hoop voor je dat het helpt hoor maansteentje van mij.. ach.. krijg er gewoon steeds meer bale tabak van van dat zwanger worden.. steeds al die moeite om het te worden om het dan weer na paar weken kwijt te raken.. weet eve niet meer waarom ik het nog probeer.. zo.. genoeg gezeikt.. *proost*
Kop op limmeke, je kan het wel! Als troost een portie tiramisu (zonder alcohol), voor iedereen trouwens, ben een grote schaal aan het maken.
Oww. lekker Nour. He Limmetje, niet opgeven hoor. Straks ben je gewoon zwanger, klaar uit. En het is de natuurr he, die heeft je dan behoed voor iets ergers misschien owww, kleien meid roept, uit bedje halen
haaaaaaaaai augsustBUSNODderellamEIsjes! hier uitgeslapen klingel. wat lees ik: merel zwanger?? GEFELIIIIIIIIIIIIIIII heb ik verder nog wat gemist? is limmeke in de mopper? *shaking hands with limmeke* liefs klingel
*shakes hands with Klingel Klingel ook aan de mopper dan? wat je gemist hebt.. een paar zwangeren.. maar weet de namen niet meer ... Rian geloof ik.. en merel.. en nog paar als ik me niet vergis. in elk geval niemand van de kwekmutsen..
lief die tiramisu nour... helaas... heb net op weegschaal gestaan.. nadat ik klaar was met oprapen van de schroefjes die ineens spontaan in het rond sprongen heb ik alleen nog behoefte aan een droog slablaadje
*geeft limmeke mooi gewassen uitgewrongen slaBLAadje* limsel, rian en merel had ik meegekregen; maar inderdaad de kletsdoosjes worden nog maar niet zwanger. je zou er bijna een patroon in zien! *houdt eens een week haar mond* :-#
Hallo allemaal, Kom even roze spotten en spuien! Rian en Merle: gefeliciteerd! Aan de kletsdozen: kop op meiden, en neem nog even wat van mijn voorraad. Heb de hele ochtend nog niet geplast, speciaal voor jullie, dus eh: HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
Hé Lim, even speciale knuffel voor jou. Volgens mij voel je je behoorlijk K*T! Begrijp ik best hoor, en dan met zo'n weer... Of is het daar beter dan hier in Panningen? Nogmaals hele dikke knuff!!!!
Inderdaad Sjors, ook kletsdozen kunnen het. Maar ik begrijp ook heel goed dat de moed je soms in de schoenen zakt hoor. Daarom blijf ik komen en strooien, al is het maar voor de mentale pep.
@juud: durf nog niet.... maandag pas NOD, dus moet eerst maar eens blijven plakken daar binnen! Als er maandag nog geen rood te bekennen is ga ik pas echt feestvieren!