haha ik was alweer aan het terug lezen wie er dan zwanger was haha! en nee hoor zuurtje wij hebben het ook een hele tijd gedaan! Spinazie is trouwens wel Jummie!
vind spinazie ook wel erg lekker. vroeger aten wij ook wel 's middags warm, ivm werk van mijn vader. Nu eigenlijk alleen nog 's avonds. Heb je na het avond eten niet super veel honger?
Ik heb zelfgemaakte tomaten soep gehad Das pas lekkerrrrrrrrr Ik maak ook vaak surinaamse kip gerechten Ook dahl Das een hete extreem lekkere MMMM *kwijl* bonen gerecht met rijst!
ik heb een keer surinaamse pindasoep gegeten, vond het erg lekker, wist alleen eerst niet wat het was, en ik heb pinda/noten allergie dus ging niet zo goed, maar lekker was het wel
ojee, pinda/noten allergie met pindasoep, niet goed nee Heb voor van de weekook tomatensoep op mijn menu staan (ha ha, gewoon wat ik aan boodschappen heb gekocht)
eyey dames..., ik ben eindelijk sinds gister weer van me ongi af... ben vandaag begonnen met de etos pillen... alleen vergeten te tempen vanmorgen... had het zo druk (moest werken) dus helemaal vergeten... ach jha dan morgen weer... hoe is het hier...? zijn er zwangere bij...? xxx
ik moet even bedenken wat ik morgen ga eten... had dus 4 liter soep gemaakt zodat ik morgen ook nog soep kon eten, en aangezien die niet te eten is moet ik weer iets anders verzinnen.. iemand tips? ( tis wel zondag dus niet teveel werk )
Hmmm, zoontje ziek. Wilde ik er net voor gaan zitten.. Moet weer even naar boven... Misschien tot later!
Siem zit midden in een groeispurt, hij krijgt tandjes én is snipverkouden. Zijn oogjes zijn zelfs ontstoken, waardoor hij veel van dat gele spul in zijn ooghoeken heeft steeds. Vandaag heeft hij nauwelijks gegeten en minder gedronken dan anders. Nu kan hij de slpaa niet vatten. Hij stond zojuist rechtop in bed. Nu weer vrij rustig denk ik, maar weet niet voor hoe lang...