oei, dat helpt me herinneren dat ik nog een bak B&J cookie dough heb staan.... *rent nu naar de vriezer*
hoi meiden ben er weer! Kramp is weer helemaal weg, ongi is ook klaar. Eindelijk! Zo... nu pak ik eerst een wafel en een kopje thee... Heb trouwens niet terug gelezen, was me echt te veel.... Morgen vrij dus kan dan de hele dag meebeppen!
ben ik er houdt iedereen ineens zijn mond...neej das gezellig. Zo krijgen we nooit die 1000 pagina's vol!
Mijn vriend is trouwens wel eens bezorgddat ik teveel bezig ben met kinderen krijgen,omdat ik steeds op het forum zit te lezen/typen. Ik zeg dan elke keer dat het ook gewoon heel gezellig is en ook over andere dingen gaat...misschien moet ik hem het stuk van vanmiddag maar eens laten lezen, whahaha
Sjors staat je heeel goed! Zo eten gemaakt en alles weer opgeruimd. Kind in bad en alles weer opgeruimd, kind in pyama en in bed. Laat de avond beginnen!
B&J was lekker hoor... alleen heeft manlief die voor 3/4 zitten opeten omdat hij zich zielig voelt (heeft keelpijn) .. pfff
mannen en ziek zijn, aaaaaaarggggggggghhhhhhhhhhhhh wat een drama, ineens worden ze dan allemaal acteurs
mijn man zegt ook dat ik er te veel mee bezig ben en dat het daarom niet lukt. ik las dat het juist goed is om er mee bezig te zijn. ik zou het hem niet laten lezen die van mij zou dan zeggen doe je daar aan mee, vertel je hun alles dan? nee ik laat het hem niet lezen.