Tsja, het hoort er natuurlijk allemaal bij en dat weet je wel, maar die zorgen zijn er toch hè? En nu ik al vol met hormonen zit, wordt het er niet makkelijker op. Ik heb zelfs nú al zoiets van: ik bel mijn man of ie weer thuiskomt (is op stap met vrienden...) Maar ja, eerst maar eens afwachten of meneer nu wel gaat slapen...
jawel maar die kun je eruit laten (zitten in een apart zakje...) is echt lekker... noodles, kip lekker sausje en chasew noten... alles zit in 1 pak...je moet alleen de kip los kopen... ze hebben het bij de plus... hebben wij net gegeten... xxx
Ja ik snap dat je je man wil bellen Juud, maar die kan er ook niks aan doen, dan breng je hem misschien alleen onnodig in paniek..
Nou, die raakt niet snel in paniek hoor, Tis vooral dat ik het soms niet trek in mijn eentje, als ik zo op hol ben van de hormonen. Voorheen, als ik ongi was en Siem was lastig, dan kon ik hem wel wat doen. 3 keer diep ademen en je realisren dat hij het ook niet kan helpen, is dan even de oplossing, tot mijn hormonen weer de pan uit rijzen. Nu dus geen ongi- maar zwangerschapshormonen. Effect dito...
ooooow! ja als het niet in aanraking is geweest met elkaar kan het wel maar ik doe het toch volgende week.. De supermarkten zijn namelijk al dicht haha en morgen ook niet open dus ik doe het met een simpele maar toch zo overheerlijke hotdog haha!
dat is een probleem dat ik nooit ga hebben. Mijn schoonbroer en schoonzus ontwerpen die voor mij. Zijn 2 kunstenaars. En zo hebben we ook unieke kaartjes
Nee hoor vind het gewoon leuk om te doen, deed ik jaren geleden al. Zie het dan ook niet als een probleem hoor Zuurje, lijkt me heerlijk
Inderdaad ontzettend veel keus! Ik vind dat delftsblauw zó lelijk (sorry voor degene die het wel mooi vinden!)