NOD Augustus 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door xMamaDianax, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    is er verder eigenlijk nog iemand? anders ga ik tv kijken

2. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Bij mijn zoontje hadden we er een met spookjes op omdat we hem tijdens de zwangerschap ons klein spook noemden.

Bij mijn dochter was het in de vorm van een meter (zo eentje waar de kindjes voor gaan staan om te zien hoe groot ze zijn) in de vorm van een giraf.

3. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik ben er

4. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    Met geboortekaartjes uitzoeken wil ik eerst weten hoeveel ik er zal krijgen. Er is een groot verschil van kaartjes van een 1ling of een meerling.

5. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Ja ik heb het beste idee van Nederland aanstaan.

6. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Ja zit ook wat in plienneling.

7. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    en, zijn er goede ideeën bij?

8. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Nou dames ik ga weer even van de pc af.

misschien ben ik er straks nog ff..

Liefs Springmuissie

9. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Geen idee pas net aanstaan en alweer reclame.. Hoe gaat het met Siempje?

10. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Slecht!

Hij ligt er nu weer in, maar ik heb niet zo goede hoop...

11. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Als het zo rustig blijft Sjors, dan ga ik echt tv kijken hoor. Ik kan dat niet tegelijk: TV en forum, dus ik ga kiezen

tenzij het nog drukker wordt

12. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Ga maar Juud, ik ga denk ook ;) Beterschap voor Siem.. *knuf*

13. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    En weer huilt ie. Ik word gek. Tis sowieso beter dat ik ga. Tot een andere keer.

Toedeloe!

14. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ben ik weer... en ben laaiend... kom net thuis.. ligt er nieuw aangepast rooster in bus voor werk voor komende week.. en weeeeer zijn het absurd veel uren.. van een totaal andere regio.. dus iedere client is weer nieuw..

na het hele minuren gebeuren van afgelopen maanden heeft mijn coordinator mijn contract voor 1.5 maand teruggezet.. zodat ik max 20 uur ga werken per week.. en zo elke week een aantal minuren weg kan werken.. nu krijg ik weer een rooster van 25 uur.. dagen van 7 uur poetsen..met een kwartier pauze om van ene dorp naar andere te racen. ik trek dat niet..
    ik vind het werk leuk om te doen.. maar na 2 jaar ziektewet en herstel van een zware burnout heb ik bij solliciatie ook aangegeven wat mijn beperkingen waren.
    ik kan het fysiek en lichamelijk gewoon niet aan.
    Die planning doet maar wat.. trekken zich geen reet aan van afspraken die gemaakt zijn etc..

zit al half uur keihard te janken.. burnout is nog steeds aanwezig.. en als planning dit blijft doen, duurt het niet lang voor ik weer op ziekebank kan plaats nemen..
    heerlijk hoe communicatie verloopt daar op kantoor tussen planning en mijn coordinator.
    Kan gemaakte afspraken weer afzeggen.. dat werkt toch niet?

15. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Dat kan toch echt niet hé Limmeke. Waarom maken jullie dan afspraken. En 7u poetsen met maar 1 enkel kwartiertje pauze om naar een andere cliënt te gaan. :confused: eten, drinken en plassen moet je toch ook eens doen. Echt gaan reclameren hoor

16. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    Als ik jou was zou ik maandag ochtend meteen om 8 uur aan de telefoon hangen om hier wat over te zeggen. Zodat er wat aan gedaan kan worden.

17. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    weet niet wat planning doet daar hoor. Voor ik op vakantie ging, had ik een week van 28 uur. Die week ook gesprek gehad met coordinator en heb haar gezegd dat ik dit niet trok.. vandaar die aanpassing van mijn uren tijdelijk.. minder uur op contract.. toch gewone aantal contracturen werken zodat die minuren op normale wijze verdwenen.
    Wat ik helemaal achterlijk vind is;

had rooster gekregen voor komende week.. waren uren bij vaste clienten.. belt vrijdagmiddag huppeltrut van planning op en begint over een client van maandagmiddag.. ik zeg die heb ik niet op rooster staan hoor.. vraagt ze welk team ik in zit.. ik geef dat door.. dan weet ik genoeg en flikkert haak erop. Ze had ook gewoon kunnen vragen goh, raar dat die er niet opstaat.. maar zou je die en die cflient er nog achter aan willen doen?
    nee, dan krijg je ineens onaangekondigd een totaal ander rooster.. tig uur meer dan met coordinator en pz is afgesproken.
    zowieso kan je iemand niet dag voordat die moet beginnen een totaal afwijkend rooster geven.. bedoel, ga er vanuit als je contract van 20 uur hebt.. je niet fulltime in de wacht hoeft te gaan zitten he.. dus als ik rooster krijg, plan ik andere afspraken in .. dokter, ziekenhuis, psych en prive afspraken.

kan mijn coordinator ook pas maandag om 9 uur bereiken.. fijn als je om 8 uur al moet starten.

18. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    Tja dan zit er even niets anders om maandag toch om 8 uur te beginnen en zodra je omstreeks 9 uur even tijd heb in overleg met je client even te bellen.
    Heel veel succes maandag.

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    yup.. wat een afdeling zeg.

mijn coord lost het maar op.. heb bv donderdag al afspraak staan voor smiddags, omdat vorige rooster die mogelijkheid aangaf.
    echt waar... iemand die niet zwanger wilt worden moet gewoon bij thuiszorg roermond aanslag gaan en contact zoeken met planning.. een beter voorbehoedsmiddel dan die tutten daar bestaat er niet!
    kluszin is helemaal weg! hahahaha

20. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    limmeke meid
    ik zou gewoon bellen !
    ik zou maandag niet eens om 8 uur gaan !
    zijn ze nu helemaal bedondert !
    hoeveelste keer is het nu al dat je ze moet gaan smeken om minder uren !
    je ben niet voor niks zolang ziek geweest en je moet het rustig opbouwen!
    ik doe het zelfde werk als jou en ik heb een 24 uur contract en dus 2 dagen van 7 uur er bij zitten en ik weet ,je ben gewoon kapot!
    en het is dat ik een auto heb en dat ik ff snel thuis kan gaan eten maar anders ken je niet eens eten , ja op je fiets naar de volgende client!

Deel Deze Pagina