zo eerste dag zit er weer op haha.. was wel een goede dag ondanks de tegenzin vanochtend. was erg gezellig weer met de bewoners. nou goed ik heb geen klachten verder vandaag gehad.. steek niet geconstateerd.. hoofdpijn weg.. dus... ook geen ongi klachten ?
jeetje wat een snelle reacties elke keer. haha moet nog even wennen hoor maar heb niet zo ver terug gelezen (zijn zoveel pagina's) maar zijn jullie al lang bezig? thanks dat ik hier kan praten het is zo'n raar idee allemaal en wel lekker dat iedereen hier gewoon zijn hart kan luchten
aloha ladies. Rian: ten eerste jij gefeliciteerd! Gabs: ik heb eindelijk met mannetje gesproken over tempen, en van hem mag het Bleek dat hij ook niet besefte dat ei er altijd maar even is, en dat je maar 2-3 daagjes echt vruchtbaar bent. Ben zo blij dat ik het er eindelijk met hem over durfde te hebben (hij wilde 'spontaan') en dat hij het allemaal "wel best" vindt! Nu dus op zoek naar een goede thermometer. Welke gebruikte jij (en hoe?) Limmeke: hee meid, hopelijk komt het maandag allemaal op z'n pootjes terecht met je werk. Rare situatie hoor. Ik zou daar wel planner willen zijn, ben dol op plannen! Verder zal mijn pendel van juli niet lukken, want vorige ongi was 30 juli, en geen sex rond die tijd, dus bevruchting kan nooit meer in juli zijn geweest. Helaas dus...
ik zit pas in mijn 2e ronde maar wel de 1e ronde dat we echt goed rond mijn eisprong sex hebben gehad. vorige maand ging niet zo lekker
erhm ik ben nu bijna een jaar bezig. heb rekening gehouden met een half jaar ontpillen dus ik reken vanaf januari. Dus ronde 7. Ik heb in ronde 2 een mk gehad dus... Ik ben gek op fora en druk snel op F5... vandaar de snelle reacties
hihi ja idd soms gaat het hier heel snel maar het is altijd reuze gezelllig! wij zijn nu vanaf november bezig voor 1ste baby en jullie?
ronde 7 hier! gabs: kun je kiddo81 (nu in paars) ook op rood zetten, had haar laatst ge-PB-t om te vragen, maar ze is dus helaas ongi.
vanaf februari ook van de eerste. maar het lijkt alsof we veel langer bezig zijn kan niet snel genoeg gaan vind je ook niet.
ja het slaat echt nergens op ! nu heb ze voor 28 uur werk gekregen ! hebben die wijffen daar die het plannen bananen in de oren ofzo ? limmeke heeft niet voor niks 2 jaar in de ziekte wet gezet, sla echt nergens op !
mijn banner zezgt 3 dagen tot redday .. klopt niet : nou goed.. maakt niet uit. gebeurt als het gebeurt
ik ga maar naar bed.. morgen eerste vroege dienst weer op mijn werk dus vroeg wakker.. welterusten dames *knuffel*
Het is niet te geloven dat ze dit flikken bij limmeke... Ze heeft al meerdere malen aangegeven dat ze het niet kan?