Dit is voor mij ronde 23... Je moet gewoon doen wat je wilt op de forum ik ga ook niet elke berichtje gelijk lezen (behalve als er getest word whaha)
heb je alleen na je ei getempt? mijne was vanochtend 37.0 dat is voor mij bijna koorts! mijn normale temperatuur ligt rond de 36.2 graden. dus hmmm...hopelijk een goed teken, kan nie wachten tot ik morgenochtend weer mag! arrgg....
@puzzcat24: hiero hetzelfde hoor ik loop ook met die vragen, maar bij mij is het normale bevalling en flesvoeding @Katjak79: volgens mij maakt het niet uit of hij groot of klein is. lijkt mij iniedergeval niet, maar zeker weten doe ik het niet. Hier trouwens nog steeds geen bloedbad hoor. dus dat lichtroze van afgelopen nacht...geen idee..toch ventje te hard gedaan Slaap lekker voor iedereen die slaapt. Liefs Springertje!
heb ook even de online zwangerschapstest gedaan hahahahaha dit zegt ie: Je hebt 80% kans dat je zwanger bent. DE TEST IS POSITIEF whahahaha gelukkig blijven we er maar lekker nuchter onder, heb immers mijn plasje niet digitaal ingevoerd
Gefeliciteerd Lynni! Hoop dat je je snel weer beter voelt *knuff* Gefeliciteerd Rian! *pakt weer even HCG mee* Voel je je goed Juud of al allemaal kwaaltjes gekregen? Misschien heeft iemand het al gevraagd, maar ben je al lang bezig of net gestopt met de pil? Anders zou het kunnen zijn dat je aan het intpillen bent als je cyclus langer en/of onregematig is. Zo te lezen komen er nog wel zwangeren bij Ik heb nog niet alles gelezen, maar ga even wat nuttigs (en lekkers) doen hier
sstt allemaal.. zijn weer terug van ff op en neer naar utrecht... hebben 1.5 uur in file gestaan daar.. pfff.. dus het duurde allemaal langer dan gepland en ik had gelijk.. gasje was gewoon uitgedraaid.. zucht.. nu ben ik over mijn slaap heen ligt iedereen zeker op 1 oor? ach ja.. dan steek ik toch gewoon een monoloog af hehehe *gooit op zijn klingels de busdeur dicht, denkt laat iedereen lekker zelf een dekentje pakken en bonsjoert ff naar ander deel van forum*
Goedemorgen meisjes @ Limmeke, nog een beetje kunnen slapen? @ Juud, ik pik ook nog even wat HCG mee ZO, nu even verder lezen
jeetje.. dit is nieuw voor mij. *staat voor een dicht hek* is ook veels te vroeg voor mij.. nou goed... dan maar gewoon later terugkomen als ie weer open is.. *gaat gapend broodje smere nvoor de werk*