Hoi Milk, hier spreekt je baas. Fijn dat ik nu weet dat het 9 vd 10 keer lukt, dan heb ik in elk geval een goed geluimde werknemer.
Dat zou mijn man ook zeggen als ik schreef wat jij schrijft Nikki! HAHAH, nee grapje hoor, even plagen!
:[/quote Ik lees het forum maar niet meer als lief thuis is, hij vond het ook onzin. Vanaaf is hij weg, dus heb nu alle tijd, en op mijn werk is hij er natuurlijk ook niet. Lekker pizza gegeten met lekker veel blauwe kaas erop, jummie. Nu kopje nespresso, jumjum, nog iemand? Chips is helaas al op. En over dat andere onderwerp: ik denk dat het mij 9 vd 10 keer lukt, maar dan wel alleen als hij bovenop ligt (en zelfs soms als ik zelf bovenop stuur...) Nu hoop ik echt dat er hier geen bekenden online zijn, haha.[/quote] hé milkhd gezellig jeetje 9 van de 10 x dat is veel maar wel lekker
ik heb helemaal niks verteld! jullie kennen me toch niet misschien heb ik wel helemaal nooit geen sex ik lust wel een lekker bakkie koffie
God zeg ben ffies weg en moet rennen om jullei bij te lezen hiihihi. @sjors: dat had gekunt idd hij was wel mijn baas (vestigings directeur)maar niet DE baas hihihi..dat maakte het ook zo spannend Waarom het niet zou lukken is omdat hij al een week lang op gaat..en gister wilde die eigenlijk ook al niet echt meer...wilde graag ff een nachtje rust zeg maar..die van mij wil niet elke keer..is miss toch beetje anders dan doorsnee man Enne Sjors zo'n babytje staat je super trouwens @Elke: dat zegt tie van mij nou ook altijd maar denk als ik hem het stuk van vanmiddag laat lezen hij denkt dat ik gek geworden ben ofzo hahaha Heb net boboti gegeten was weer lekker kopje koffie gaat er wel in nu..moet alleen nog ff niet aan die slagroomtoet denken die nog staat te wachten pff