hoi alecia ik heb zo'n soort gelijke situatie. ik heb een week voor mijn nod positief getest. gister (4 dagen overtijd) negatief getest'. verwarrend he. weet ook niet zo goed wat ik nu moet denken. heb je wel met ochtedurine getest. Ik wel beide. hou me op de hoogte
Jee Limmeke dat slaat toch helemaal nergens op. Zeker de laatste dag voor 't weekend nog een nieuw rooster krijgen. Ze konden mij allemaal het dak op. Ik volgde gewoon het rooster wat ik als eerste gehad had. Dus niet die donderdagmiddag. En idd maandagochtend de coordinatrice bellen en zeggen dat je ouwe schema aanhoudt en dat ze voor de rest maar een oplossing moeten zoeken. Niet met je laten sollen. KOm op meid, kom voor jezelf op. ! En een hele dikke vette knufffel van mij.
mooi zo moet de mooiste dag van je leven zijn zeggen ze ben voorlopig nog niet toe aan trouwen. trouw liever als er kids zijn (eigen kids als bruidkinderen zou leuk zijn) maar goed moet het eerst raak zijn he haha
ja wij wouden juist trouwen.. om daarna zwanger te raken.. we hebben het ook voorzichtig gedaan... tot na de bruiloft.. dus dit is onze eerste ronde!
@bos , neen iet met ochtend urine, de clea blue deed ik om geloof 3 uur smiddags vrijdag de kruidvat iets eerder, en gister deed ik de test savonds pas/
ik heb toch een beetje een drang... me hubbie ook... maar ik wil denk ik toch wachten tot morgen.. of ik ongie wordt... had wel vanmorgen ontzettende krampen in me onderbuik.. anders dan de krampen met ongi.. en normaal krijg ik de krampen op de dag zelf....
en de clear blue was positief en de andere twee negatief als ik het goed gelezen heb? staat ook niks van in de gebruiksaanwijzing. misschien toch een verloskundige bellen voor advies. ik moet donderdag langs komen . spannend
wat word iemand toch moe van alle verschillende berichten bij een MK he.. als het gaat om de nieuwe cyclus. de een zegt: dag dat je begint te vloeien.. de ander de dag dat je vruchtje verliest.. als dat laatste het geval is, dan had ik meteen mijn normale cyclus weer terug en zit ik nu weer helemaal verkeerd te rekenen. geef eens een goed advies!
Ow en btw ik heb mijn banner nu even goed neergezet... Je word er niet echt happy van Ik moet nog een lading dagen wachten
ja 2 x posi 1 x negie. Ikke maak morgen een afspraak bij de huisarts misschien kan ik een bloed of urine test krijgen. Houd er wel rekening mee dat het raak kan zijn ,ben gestopt met roken, drink max 2 kopjes koffie per dag, eet smiddags ( normaal doe ik dat nooit) Smorgens begin ik met een glaasje sap, en voor ik na bed ga ook en ik slik al foliumzuur.
klinkt hardstikke gezond ik ben ook gestopt met roken vanaf januari. wilde gestopt zijn voordat ik begon met proberen zwanger te worden. ben jij al lang gestopt en vond je het moeilijk. is twee kopjes koffie het max? ik drink er wel 3 soms 4 per dag maar meer niet (bewust) kan dat kwaad denk je? foliumzuur is altijd goed ik duim voor je hou ons op de hoogte he van wat de huisarts zegt