bij deze een troostknuffel. het komt allemaal wel goed. en misschien helpt het als je het er even uit gooit
@tomnaat, we gingen samen voor de derde meid, wat lees ik nu, schrik ervan. Vind het echt super erg voor je. Maar ben wel trots op je dat je deze beslissing durft te nemen. Kies voor jezelf. Wens je heel veel geluk in de toekomst voor jouw en je kinderen. Dikke knuf
ik ook niet (mijn vriend zou me ook voor gek verklaren als ik het wel deed denk ik haha) het is veel leuker om te doen als je zwanger bent denk ik. maar goed iedereen moet het voor zich weten. je moet doen waar je jezelf prettig bij voelt
ik ga even een filmpje kijken met mijn vriend maar wou wel even een berichtje typen voor een iemand @tomnaat sterkte de komende tijd. weet dat je hier ondanks niet zwanger meer voor een derde te gaan altijd steun mag zoeken (of mmm). *dikke knuffel*
Ik neus ook niet rond op babyafdelingen of de babykleertjes als ik kleren koop voor de meiden. Toen ik een cadeautje moest hebben voor een zwangere vriendin zag ik het pakje hangen die ik later heb gekocht toen ze zoveel korting gaven op de zomercollectie
dames ik heb net een test gedaan.. probeer de foto erop te zetten.. willen jullie zometeen even kijken?
foto is wel wat wazig maar ik zie twee streepjes. is dat positief?(heb geen verstand van de steepjes gebruik steeds digitale) zo ja gefeliciteerd
Verkleinen op je pc, met paint bijvoorbeeld maar dan "opslaan als" en een andere naam geven anders heb je hem ook niet meer groot.