@sim en andere natuurlijk dank je voor de lieve woordjes. en nu snel op chat anders begrijp ik het niet hahahahhaha
Ik geloof dat ik ook het lopend bewijs ben inmiddels. Bij de meiden was ik in ronde 6 zwanger (incl. ontpillen) en ben nu met ontpillen meegerekend al een kleine 2 jaar bezig.
Damn.. ik dacht er makkelijk vanaf te komen en het niet publiek te posten... ok, bij deze dan echt TE veel prive informatie voor jullie: Deze maand getempt en ovutesten gedaan om zicht te krijgen op mn cyclus en niet voor of na mn ei te klussen.. Uiteindelijk goed gemikt en van 2 dagen voor tot 1 dag na ei elke dag geklust. En dan: benen omhoog, soms randjesfietsen en een hoop geluk hebben.... En dan hopen dat mn test morgen nog steeds positief is....
Nou ik heb het toch niet kunnen laten en er alvast een testje aan gewaagd. Maar neen helaas nog niet (ik heb er een fotootje van gemaakt, zit in mijn album). Maar goed we hebben nog hoop!
hehehe...lynni.. ik zeg maar niks maar moet wel even gniffelen.. (zegt niet dat ik het niet ga proberen een keer )
Dat randjefietsen was hier geen succes (zeg maar gerust drama). Maar verder komt het deze ronde aardig overeen 8)