puzzcat.. heb jij een zaadjes-op-zuiger...? Wil ik ook.. Want dat doet de mijne niet hoor.. Haha! ik heb juist geleerd dat je als laatste klaar moet komen, en dat met randjes fiets omdat als je (bijna) klaarkomt je baarmoedermond tuit en op die manier steeds zichzelf in het plasje sperma dept waardoor je de meeste zaadjes 'binnenkrijgt'
attentie: vanaf 1 oktober kunt u het vliegtuig nemen met als bestemming BEEBS PARADISE uw heerlijke ontspannende vakantie wordt opgevuld met trainingen over zaadzuigen, eiwerpen, bouncingontop en ga maar door.. voor ieder wat wils dus Schrijft u snel in ,want vol=vol
Hoi lieffies, *valt maar meteen met de deur in huis, na uren gezocht te hebben op het internet over de overlevingskansen van zaadcellen...* het schijnt dat als wij klaarkomen.. dat die zuren die dan vrijkomen, de zaadcellen kunnen beïnvloeden. Mannelijke cellen (waar een jongetje van komt) kunnen niet zo goed tegen die zuurgraad. Dus als je voor een meisje gaat, is het beter niet klaar te komen...
Maar de mannen bepalen toch het geslacht? En als die niet zo goed tegen de zuurgraad kunnen, dan lijkt mij dat het toch juist andersom is? Dat je dan als je voor een jongen gaat je beter niet kunt klaarkomen? Of ben ik nou gek?
eh.. je hebt he-le-maal gelijk.. ik heb het verkeerd opgeschreven! Wat ben jij nog lekker wakker op dit tijdstip
Hahaha ik was pas laat op vandaag dus het is in mijn lichaam misschien nog maar 6 uur savonds hehehe @ Limmeke: Als wij dus klaarkomen dan komen er zuren vrij die de zaadcelletjes van de man kunnen beinvloeden. Mannelijke cellen kunnen daar niet zo goed tegen. Dus als je voor een jongen gaat is het beter niet klaar te komen. (halfquote van Audrey)
Hihi Nouja Ze kunnen er niet zo goed tegen, dat betekend niet gelijk dat alle 'mannelijke' zaadje er niet doorheen komen. Die zijn gewoon koppig of hardnekkig hihi