Omdat het mijn cyclus langer maakte ben ik gestopt met die etos-pillen. Ik was ook opeens overtijd en werd er ook onzeker van, ook al was het maar een paar dagen. Als het belangrijk is dat je zo vroeg mogelijk naar een arts gaat als je zwanger bent, zou ik stoppen met die pillen Succes met afwachten!
@mamapatricia, jammer hoor, heel veel succes in de volgende ronde meid. @mamavantessa, het ziet er naar uit dat tessa een broertje of zusje krijgt, ik denk als je over een paar dagen nog een test doet je echt duidelijkheid hebt. @female, succes met je echo, ik mag pas 18 sept...
Ik heb die van babyboomshop gebruikt. En het werkte goed. Heb vanaf dag 8 getest en dag 10 was ie al positief. Tegelijkertijd de smep-methode gevolgt (zie topic bij zwanger worden) maar helaas allemaal zonder resultaat. Dat was wel in juli, deze maand heb ik er bewust niks extra's voor gedaan, alleen sex als we zin hadden en niet op het forum, pas vanaf een paar dagen voor mijn nod hier weer eens gaan kijken. En moet zeggen dat dat me goed beviel. Soms neemt het zwanger worden een loopje met je en is het fijn eens afstand te nemen, dat was bij mij het geval.
Ik heb 2 rondes de ovu-testen van matcare gebruikt zonder mijn ei op te sporen. Deze ronde heb ik de testen van babyboomshop gebruikt en wel een bijna positieve ove-test gehad. Die van babyboomshop vind ik dus goed, maar of ik er zwanger mee ben geworden weet ik nog niet. Heb 6 september pas mijn NOD.
Goedemorgen allemaal! Nog goede nieuwtjes hier vandaag? Zoals dat iedereen ineens zwanger blijkt te zijn?
zo.. ben ik weer.. ja, erg vroeg, zal het zo wel ff vertellen maar eerst zwangeren gefeliciteerd! tessa: over paar daagjes nog keer testen, zag nu echt maar heeeeel wazig lijntje balen voor ongi dames weet niet meer wie vraag had over eisprong.. nu steekjes betekend dat ei in aantocht is.. ei komt en gaat wanneer die wil he. zo.. nu over mijn werk. ik vanmorgen planning gebeld en kreeg muts1 aan lijn ( nog nooit gesproken) oo zegt ze dan heb je nu wel veel uren.. ik zeg dat klopt..gelieve de uren van donderdagmiddag weghalen.. en vanaf volgende week gewoon uren uit mijn eigen team.. blah blah. daarna coordinator gebeld die me helemaal begreep ( uh huh) en aangaf woensdagmiddag al gesprek te hebben mijn mijn planner waarin ze nog keer aan zou geven dat ik tijdelijk minderuren contract heb en max 20 uur ingepland wil worden.. en dat ze moet gaan werken aan een vast rooster, zodat ik gewoon weet waar ik aan toe ben.. ook gezien de belachelijke reistijden die ik nu heb in eigen tijd. ze snapte mijn probleem helemaal met feit dat ik nu alleen maar nieuwe clienten heb, en ze was ook niet blij dat ik pas aangepast rooster kreeg dit weekend. ze zei ook.. lijkt wel of ze daar maar steeds denken die limmeke, die rijdt wel ff.. ik denk wow.. ze gaan er aan werken ring ring.. telefoon.. muts2 .. ook iemand die ik nog nooit gesproken had. ja zegt ze.. je client van vanmiddag, die gaat niet door.. of je dan vrijdag daar uurtje langer wilt.. 4 ipv 3 uur.. ik zeg okee. en dna ga je nu naar andere client voor 3 uur. ik zeg nee hoor wat? is haar antwoord.. dus ik leg hele probleem nog keer uit.. en dat als ik nu nog client zou doen en vrijdag dat uur extra.. dat ik dan nog steeds bijna net zoveel uren zou hebben.. ik zeg dus vandaag niemand erbij.. en die uren van donderdagmiddag ook weg. dat gaat niet donderdagmiddag zegt ze.. en trouwens, hier staat extra inplannen. ik zeg das mooi.. heb jij een probleempje.. want donderdagmiddag sta ik daar niet op de stoep. oo wat was ze laaiend. dus ik ben benieuwd of mijn coordinator eindelijk planner zo ver krijgt dat ik een vast rooster ga krijgen wordt vervolgd dus.
Thanks voor de reactie. Ben sinds vandaag idd gestopt, voelde niet goed. had nog puur mama staan, die heb ik vandaag maar gepakt. Fijn te horen dat er meer zijn met deze ervaring!
Jeetje Limmeke, wat een stel dozen daar opd e planning zeg.... Zou handig zijn als ze eens goed zouden gaan communiceren met iedereen. Pfff. Succes!
Lim, dat heb je goed gezeged hoor, wat denken ze wel. Nu even afwachten wat muts 3 hiervan gaat zeggen.
Hey Miss Q, Geen ervaring voor je om te delen, wil zelf ook wel weten. Ga het als komt ook proberen. Maar die komen maar niet. MamaY
Heej goed gezegd, jouw duivels blijven de eerste 10 maanden weg! Ik ga voor je duimen meis! Ik heb ook goede hoop voor deze ronde.. weet niet waarom, maar voelt gewoon zo. -x- MissQ.
egotrippen mag best! Ik ken het gevoel Mila Rose. Ben nu voor het eerst sinds ik de nuvaring stopte 28 dagen op weg in de cyclus. En wat denk je dat ik voor zwangerschapspillen slik?? JUIST ja. Weg ermee.
Ja echt he.. Eigenlijk toch vreemd dat vitaminepillen dit efect kunnen hebben toch..? Blijf toch misschien een beetje naief nog een beetje hoop houden op iets anders En hoop voor jou op hetzelfde!