Kippie: gefeliciteerd! Mamma van Tessa: dat ziet er ook wel goed uit hoor, hoop over paar dagen een dikke streep! Milla Rose en MamaY je blijft rare verhalen horen over die pillen he, idd, ik zou zeggen weg ermee! Rare pillen ook als ze je cyclus zo beïnvloeden, en toch vrij verkrijgbaar. Female: succes met de echo Limmeke: wat een gedonder daar zeg, wanneer krijgen ze het nou eens door! Qua ovulatietesten: ik heb met die van Matcare (midstream) mijn ei niet kunnen opsporen, maar ja, kan ook aan mij liggen natuurlijk. Nu heb ik dipsticks van Sensitest, zien er wel duidelijk uit, maar heb ze nog niet rond ovulatie gebruikt. Mijn temperatuur daalt al, morgen dus vermoed ik, ben wel weer benieuwd of ik echt zo regelmatig ben als sinds ik erop let!
Voor diegene die klagen over de etos pillen? Ik heb steeds een redelijke normale cyclus,zie onder... En ineens met de kl**** etos pillen 19 dagen 20 dagen ! OMG WTF Ik slik nu mijn oude vertrouwde DA zwangerschaps tabletjes hihi
Lijkt er wel op. De ovu-test was bijna positief, de streep was maar iets lichter dan de controle streep 8) Nu kijken of het heeft geholpen............ Goed van je dat je hebt geweigerd om meer uren te draaien! Juist in de zorgsector zouden ze rekening moeten houden met hoeveel uren je maximaal kan werken. Hier is de jongste ziek naar huis gekomen. Ik werd gebeld of ik haar wilde komen halen omdat ze over de wc hing en heel erg rustig is wat normaal niet in haar woordenboek voorkomt. Ze ligt languit op de bank
Streep is streep, (zou moord doen voor zo'n lijntje) je bent lekker zwanger, geniet ervan. Gefeliciteerd.
zucht.... wij willen dat eileggen deze maand al en niet pas in mei als we pas in mei eieren gaan leggen ga ik in tussentijd op zoek naar andere hobby