Euh, wat is dat? Pet afdoen en licht uitdoen, okee, maar kastjes afdoen en uitdoen heb ik nog nooit gedaan
ligt eraan welk gehakt je gebruikt ik gebruik trouwens nooit een ei in het gehakt.. ook niet in mager runder
Hehehe! De kastdeurtjes afdoen met een vochtig doekje en de binnenkant van de kastjes uitdoen, euh, spullen eruit, schoonmaken, plankje schoonmaken, spullen erin?! Zoiets?!
echt wel...uit jou liefde voor het kind wel k*t trouwens klachten hebben terwijl je weet dat je niet zwanger kunt zijn word je moedeloos van
Wil mevrouw debsje aub mijn hoofd verlaten Al geef ik toe dat er ruimte genoeg is En nu moet ik echt even aan het werk, tot later.
nere, valt hier niet uit elkaar.. je krijgt alleen niet van zon mega gladde strakke ballen wat je van varkensgehakt wel krijgt.
Ik ga het gewoon proberen. Courgette is al weer gevuld met lekkere dingen, nu balletjes nog! Heb nu al zin om aan te vallen, maar zal nog maar even wachten he! lol
Hoi dames! Hier zijn de doorgekomen! dus ik kan vervroegd op rood..! ik blijf tot eind augustus lekker meelezen maar daarna ga ik jullie helaas even een paar maanden verlaten omdat ik dan niet met zwanger worden bezig wil zijn... Liefs
Kippie, Alecia, Lynni en mama van Tessa allemaal gefeliciteerd! Flubjuh welkom! MissQ heb helaas voor jou geen ervaring met ovutesten. Limmeke wat een gezeik op je werk zeg! Ik hoop dat ze het deze week eindelijk goed voor je gaan regelen. Queensan en mamapatricia jammer, ik hoop dat jullie de volgende ronde meer geluk zullen hebben. Zoe wat erg voor je zeg! Eerst een positieve test en dan toch een dag later ongi worden, ff een super knuffel voor jou!
Ik weet wel ZEKER dat sjorsies beeb ook uit liefde wordt geboren maarre dan hoort sjorsie toch in je hooffie te zitten niet ikke