Ik hoop dat ik hier dan een dikke vette positieve zwangerschapstest kan laten zien! Thx voor je lieve knuff terug! -x- MissQ.
Hoi sylviaM wat merk je dan aan die cyste die zeer doet? Wel raar dat ze het nog aankijken... zo'n ding hoort er toch gewoon niet? groetjes jolan
Heey ladies, Ben terug van mijn sollicitatiegesprek. Leuk leuk leuk leuk, voor het eerst dat ik na een gesprek nog enthousiaster ben dan voor het gesprek. Helemaal leuk. Deze week nog even afwachten, er zijn nog 2 andere gegadigden. Sorry voor mijn egoberichtje maar ben even helemaal enthousiast. Ik ga nu even bijlezen. Groetjes
Ja zeker. Gelukkig is het niet altijd zo lang geweest. Het vervelende is wel dat ik nu niet meer weet waar ik mn banner op moet zetten.
Heerlijk he, opsommen wat je allemaal nog moet doen.. Mag morgen ook weer gaan werken. Vrijdag al weer weekend. Huisje is opgeruimd en schoon genoeg om 3 dagen door te komen. Moet alleen wel iedere dag stofzuigen vanwege de hond (kruising Duitse herder x Husky). Hij verhaart gigantisch.
sheann zou de langste cyclus aanhouden.. maar wel rekening houden met ei met kortere cyclus.. dus even een langere vruchtbare periode inlassen bowen.. leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent! hopen dat uitkomst positief is.
Ja limmeke het wordt dan een errrg lange vruchtbare periode. Word er nu al moe van. Mijn vriend gelukkig niet.
Ik heb 35 genomen, 44 was me echt te lang haha. Maar moet ook gewoon flink aan de klus, net als jij, of jullie eigenlijk. Bowen: Mooi dat je gesprek zo leuk was!
ok, nou even afwachten dan maar :S Heb echt een ongie gevoel.... weet niet wat het is. Maar ja ga ook op alles letten natuulrijk, vreselijk! groetjes jolan
Hebben we nog roze erbij gekregen meisjes? Hier nog steeds geen ongi en ben zwaar verrot.. Kreeg op het werk de vraag of ik een zwaar weekend heb gehad. (nee heb ik niet, ben alleen moe en heb wallen tot me kin)
Verwacht eigelijk geen posi test, lijkt me stuk als ie eergisteren nega was dat ie dan ineens positief is... Maar goed niks is onmogelijk natuurlijk!
ik heb vanmiddag ook getest vriendje lief bleef me pushen hahaha.. toen kon ik het ook niet houden :x maar vet negatief was hij!
@tomnaat, jeetje meid, weet niet goed wat ik moet zeggen, Goed dat je kiest voor jezelf en je kids, Dikke knuff @survivor, jee wat spannend! wanneer test je weer? @bos, heel veel succes voor donderdag, ik hoop dat je goed nieuws krijgt @daggie, Gefeliciteeeeeeerd! @mamay, gewoon blijven komen, hoor, lekker van je af kleppen hier. Komt vanzelf wel. En k*t van je negatest. Knuffff @limmeke waar kan ik me inschrijven... waarom moet ik altijd zo om jouw berichtjes lachen.... heb je trutmuts nog gesproken? @pixie, hmm klinkt beetje ziekjes, typische vakantie afkickverschijnselen @lynni, super om te horen maar wist je toch al.... @kippie gefeliciteerd! @flubjuh, welkom hier en succes met zwanger worden @mamma van roos, alvast een voorzichtige felicitatie @mammie patricia, balen van je @milla rosa, balen meid van die nega test en de onzekerheid. Knuff @limmeke , goed gedaan! Gelezen t/m 1294, straks de rest eerst even eten
@ alle zwangeren gefeliciteerd! @ bowen: respect dat je iedereen persoonlijk aanspreekt @ all: Zucht, net met jedid even zitten 'meuten'. Het steekt zo als je ziet dat er veel zwangeren zijn en jij bent het niet. Je gunt het iedereen absoluut. Maar van binnen....