ik vond het een goeie grap in iedergeval van je @Alice: blij toe dat tie nie rood is...dan was ut mijn hubbie nie geweest. val alleen maar op mannen met donker haar en lichte ogen...dus als tie blond of rood was geweest had ik hem nooit zien staan en had ik niet hem als lieverd van een hubbie gehad
Hoi Manon Zie dat je volgende week kan testen! Hee das nog juli toch? Je hoeft hier nog niet eens te kletsen! Mag wel natuurlijk!
wat heeft jou pikkie dan? Debs is langzaam weer aan heet afdalen van de kast...vond het zelf ook wel een goeie grap
Kan me voorstellen Deb. Ik val ook niet op mannen me rood haar....komt door vroeger: zat altijd een jongetje in mn klas met knalrood haar, witte winpers en hij rook naar pis, bah. Ben ik nooit vergeten en ik associeer dat nog steeds zo. Val ook op lichte ogen....
Ik ben er ook weer.... Whahaha ik weet al wat jullie denken... Die is ff naar boven geweest. Nou inderdaad, maar het is afgelopen in een ruzie... mmm mijn man heeft RSI [op 3 plekken in zijn armen] en dan zijn bepaalde dingen niet echt een succes. Helaas verteld hij dat altijd te laat... Jammer... We hebben wel goed over de eerdere onderwerpen gehad... whahaha mijn hubbie heeft bepaalde dingen gelezen en vind jullie allemaal maf... op een goede manier...
Pffff, ik lig in een deuk in zo'n gevaarlijke rolstoel (lees: rollende stoel)met wieltjes... Moet nodig plassen, maar je kan hier eigenlijk niks missen he!
Balen jedid dat het in een ruzie eindigde! Waarom geven ze dat soort dingen nou nooit op tijd aan! Hubbie die laat ik dit niet lezen...haha vind ie maar onzin. Ach als ik me lolletje maar heb toch!
ben er vroeger erg mee gepest daarom vind ik het denk niet mooi. maar vriendjes had ik gelukkig genoeg
Jeetje Jedid! dat het nou weer in ruzie moet eindigen kl*te zeg wel aardig van hem dat tie zegt dat we maf zijn hihihi