Thanx dames! Ik weet wel dat ie redelijk duidelijk is, maar geloof het nog niet zo... Heb vanochtend en vanmiddag getest, en allebei zo'n streep...
hoi elke, lekker weekend gehad zonder computer? Het enige nieuws dat ik nu kan bedenken is dat female81 het hartje heeft gehoord/gezien. Bus staat op de vorige pagina, voor nieuwe zwangeren en ongi's.
Dan je Cin! Ja was wel leuk hoor, maar ja miste wel mijn internetvriendinnetjes . Wauw female! Wat super voor je zeg! Ben er erg blij om, durfde er al niet goed meer op te hopen voor je als ik eerlijk ben. Ik ga weer verder lezen...
haha, geen probleem! stom he, ben je er al een paar maanden zo erg mee bezig (heb niet veel geschreven maar wel bijna ALLES gelezen van augustus), heb je eindelijk die positieve test, wordt je zo onzeker!
O ja, weet niet meer wie het vroeg, maar ik heb deze maand voor het eerst ovutesten gebruikt, die dipsticks van Sensitest, mijn ei duidelijk gevonden en eigenlijk alleen die dag en de dag erop geklust! Daarvoor was het al een paar dagen geleden... Dus ja, ik ben erg postitief over sensitest!
waar heb je dat gelezen? ik zie het niet in haar berichten staan hoor.. weet je zeker? staat namelijk dat ze laatst om 11am heb wat getypt
Ja Pix, ik weet het zeker, maar het kan zijn dat ik het niet op zsp gelezen heb maar ergens anders...
Dank je Lana, dat was ik. Ik denk dat ik ze dan ook maar eens snel ga bestellen. Heb nog een kortingsbon van 5 procent liggen van Sensitest.
Weet iemand wat er met tomnaat is? Kom wel tegen dat men haar sterkte wenst, maar vind niet wat er aan de hand is....
Lief! Heb nu eindelijk pijn in mijn schouder dus denk dat de ongi eraan gaat komen! Eindelijk.. Maar moet ook weer zeggen als ik zie hoe lang sommige anderen erop moeten wachten, dan mag ik echt niet zeuren