Nog meer schokkende/verdrietige/leuke gebeurtenissen die ik gemist heb? Het 40 pagina's bijgelezen, ben het een beetje beu...
Ov testen besteld. Verwacht ze woensdag in huis te hebben. Hoop dat ze dan nog op tijd zijn voor deze cyclus. Zit dan namelijk op dag 8 van de cyclus en Sensitest geeft aan dat ik dan een cyclus van 25 dagen zou hebben, zou kunnen! Hopen op 2 roze lijnen van dezelfde kleur woensdag!
Hoewel elke toch wel: Gaby test negatief veeeeeeeeeeeeeerrrr voor der NOD debsje heeft steekbloempje omdat ze op egel is gaan zitten 9 van 10 hier is ei kwijt mamay heeft verbale diarree ineens hmm rest ben ik alweer kwijt
Als je een cyclus van 28 dagen hebt geteld en zaterdag was je NOD dan moet je teller niet op 3 weken en 2 dagen staan maar 4 weken en 2 dagen.
En jij hebt weer een K U T rooster gekregen zag ik! Hoe halen ze het in hun hoofd! MamaY, dreigt op te stappen en is vervolgens toch maar woordvoerder van de augustusbus geworden zag ik ja, hahaha! En wat is dat met Debsje d'r egelbloempje?