Daarmee overschat je ons denk ik, haha. Misschien dan niet belangrijk, maar wel leuk, en dat is dan ook weer belangrijk. oh mensen, ik ben zo vreselijk gaar, het is gewoon niet leuk meer. Ik hoop dat ik de weg naar huis nog kan vinden 8-[
Hey meiden! Even een vraagje is maagzuur oprispingen een zw symptoompje? En soort trekken in mijn onderbuik (geen darmen ) als ik beweeg,of sta.... Voor de rest zegt mijn vriend: Joh jij bent heel vaak pissed zeg!Jij bent zwanger?!?!? Uhm hoop dat hij gelijk heeft but i doubt it!
@gaby: Ga inderdaad pas later testen...durf niet meer eerder te testen. Mijn gevoel zegt dat ie woensdag ook negatief al zijn... Gevoel zegt ook dat ik binnen nu en een week niet ongi zal worden... Ga dus maar volgende week woensdag testen.. Mocht ik dan nog negatief testen kan ik geijk door naar de gyn toe.. Sorry! Maar zal woensdag aan je denken en misschien kan ik me niet inhouden
Nee hoor whahah Ik ben niet echt into nederlandse tv series Ik hou van house md NCIS Criminal minds Will and grace Enz enz hihi