ohh gelukkig ben al iets weer wat opgelucht, had al tranen in me ogen :S Weet niet of ik nu nog iets verlies, maar heb enkel f inlegkruisje, durf geen tampon te gebruiken :S
Nouja en als het inderdaad een klein beetje bruin is dan zou ik ook voor een inlegkruisje gaan. Ik doe meestal alleen een tampon als ik zwaar bloedverlies heb.
ja maarja heb net posi getest, dus durf haast niks, zelfs zware dingen liet ik ff even aan me vriend. Zonet ff gekeken ( sorry klinkt vies) verlies niks meer dus al met al1,5 drup verloren. Iets wat gespannen buik, alsof spieren strak staan, maar goed dat heb ik al een paar dagen. Ga zo lekkr een kopje thee drinken en even lekker intersletten met een muziekje erbij.
Heb al vanaf na het avondeten een beetje rare steekjes in mijn buik. Voelt net of je giga honger hebt, maar dat zal wel niet zo zijn meer na mijn avondeten en een half pak speculaas (!). Iemand enig idee wat dit kan zijn? Banner staat op een cyclus van 26 dagen, zou dit al een eispong kunnen zijn? Heb geen idee, weet niet wat ik hierbij zou moeten voelen maar ik lees dat sommige meiden hun eisprong kunnen voelen. Wat hebben jullie daar voor gevoel van/bij als ik vragen mag.
Goed nieuws female! Wat moet dat lekker zijn geweest om het hartje te zien kloppen. Nu genieten van je zwangerschap
@ female 81, van harte gefeliciteerd met je uk, wens je een voorspoedig, fijne en mooie zwangerschap toe
@ female: nij de juni 2008 mama's zat iemand die de eerste maanden continu bloed verloor, soms vrij veel zelfs. Telkens moest ze weer naar de gyn en steeds voor echo's, maar zij heeft een gezonde zoon gekregen hoor! Begrijp je zorgen helemaal hoor, maar houd dat maar in je achterhoofd.
was ik vanmiddag ff bij vriend van mij.. en die heeft een kanarie, al jaren.. zijn kindje.. beestje is ook al op leeftijd..vliegt los door kamer etc.. best leuk dus. maar kanarie was beetje ziekjes.. wilde niet vliegen, niet eten.. dus hij in paniek.. beestje is hem alles.. was ermee bij dierenarts geweest.. en die zei.. hier heb je medicijnen.. en daar moet je klein drupje benzine bij doen.. en dat met pipetje in zijn bekje doen.. dus vriend belde of ik wilde helpen.. ik daar hieen.. beestje zat echt doodzielig te zijn in kooitje.. ik denk die haalt de avond niet.. echt sneu.. maar na pipetje te hebben gegeven.. na half uurtje beestje ineens vliegen door kamer net als vroeger.. paar minuutjes.. en toen viel die neer