Nou haal die papa in spe maar us van die bank af dan en zeg dat papa's netjes horen te zijn...dus mot tie als de sodemieters dat kamertje netjes maken hihihihi
Female, echt goed dat je het hartje zag kloppen, heerlijk zeg! Helaas hier net flinke steken gekregen aan het eind van mijn volleytraining. Durfde haast niet te douchen, bang dat ik zou leeglopen. Hier net broekgeloerd, en ja hoor, iets bruinigs. Morgen dus WOD, gok ik zo... Ik ga dan wel meteen beginnen met tempen en ga ovu-testjes proberen...
Hahaha! Wat heb ik even zitten lachen! Tja gaby.. kan niet anders.. zwanger! Hahaha! Ik ga morgen nog maar eens een testje van een ander merk doen. Temp blijft boven 37 al een week. En als die ook nega is, dan is mijn cyclus gewoon van slag denk ik, en ben ik grieperig.. Mocht ik maar kiezen uit deze twee...!
Ik ben nog steeds bezig met mijn stagemap. Ik heb vandaag wel 100 pagina's volgeschreven en ik moet er nog zoveel. Ik ga nog ff een aantal uur verder. IK WIL HET AF HEBBEN
hallo allemaal. toch maar besloten al weg te gaan hier.. zit niet zo lekker in mijn velleke... en hoe meer roze..hoe meer jaloezie..stom he.. maar ben wel blij voor de zwangere dames hoor en ik gun het iedereen! maar mezelf ook...en op zo'n moment dat je dan weer ongesteld word dan raak ik zooooooo teleurgesteld in mn eigen lijf... hoop niet dat het egoistisch overkomt want zo bedoel ik het absoluut niet.. maar het doet me gewoon pijn.. als ik weer wat beter in mn velletje zit dan kom ik jullie natuurlijk weer opzoeken want ik ben natuurlijk wel benieuwd wat er in de tussentijd allemaal is gebeurd een heel verhaal en sorry dat ik jullie ermee lastig val maar moest het even kwijt... Zoooo en nu ga ik lekker 3 maanden op nietdeheletijdbezigzijnmetzwangerwordenvakantie MEIDEN HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEEEEEEEL SUCCES MET HET ZWANGER WORDEN!!! ALS IK TERUG KOM WIL IK IEDEREEN ZWANGER ZIEN...ZO NIET......................(vind ik jullie ook nog lief ) EN MEIDEN DIE NU AL ZWANGER ZIJN, HEEL VEEL GELUK GEWENST MET JULLIE BEEB EN GENIET LEKKER VAN JULLIE ZWANGERSCHAP. liefs Springmuis op vakantie! MISSQ: Knuffel!