NOD augustus 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door bebietje, 29 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

pff nog 8 dagen zie ik

ik heb sinds deze ronde
    geen last gehad van krampen meestal rond deze tijd krijg ik krampen dacht eerst dat het me innesteling zou wezen,(heb ik bij me dochter ook niet gevoeld)
    maar deze ronde nog geen krampen te bekennen
    hopelijk is dat goed nieuws
    ik denk dat die krampen ongikrampen waren
    laten we het hopen wat ik heb ze tot nu toe nog niet gehad

ik heb alleen wel weer een benauwd gevoel:S
    dat had ik bij noa ook
    manlief mocht toen echt niet aan me friemelen
    kon ik echt niet tegen
    en sinds vandaag heb ik dat ook :S
    heel raar en niet echt leuk voor manlief
    laten we hopen dat het voor iets goeds is :D

2. Moosje25

Moosje25 Bekend lid

23 aug 2008
    539
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    Hoi meiden, even een update na mn vakantie. Vakantie was heerlijk, Tenerife is erg mooi. Maar natuurlijk in mn vakantie 4 dagen voor nod al ongi geworden. Door deze korte cylcus kan ik deze maand nog een poging wagen, want nod is nu de 31e ongeveer. Ik ga maar uit van wanneer mijn ei is deze maand, want mn lf is altijd 13 of 14 dagen. Dan weet ik na mn ei de precieze datum. Maar zit nu dus opeens al op cd5 en heb alleen nog spotting dus over een paar dagen gaan we weer lekker aan de klus. Ondertussen zijn we nu een jaartje bezig dus ga deze week een afspraak maken bij de dokter voor een controle. Ben benieuwd wat hij zegt.
    Ik zie in de lijst dat we al redelijk goed gaan. Gefeliciteerd aan onze zwangeren en balen voor de meiden met de ongi (ik weet er alles van).
    Ik ga er weer vandoor, even een fotoalbum maken van de vakantie. Groetjes

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hey meiden, ben ik weer.

Ik heb heerlijk gesport, BodyBalance, maar man, wat is dat zwaar. Viel echt tegen. Maarrrr.... volgende week weer. Ik heb nu lekker gedoucht en zit fris en fruitig op de bank. Heb er net een wasje ingegooid en verder ben ik niet van plan veel te doen. Oh en een droger is inderdaad ideaal. Mijn kleren hang ik altijd gewoon op op zolder, maar de handdoeken en het beddengoed gaat in de droger.

4. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hier nog niks!

5. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    hoi, hoi,

Was net even opzoek naar mijn zwangerschap verschijnselen bij de eerste. Niet dat ik nu ergens last van heb en dat kan ook eigenlijk niet!
    Maar toen had ik vanaf mijn eisprong blijkbaar al buikpijn alsof ik ongi moest worden en een innestelingsbloeding. Die is best duidelijk als symptoom! Ben benieuwd hoe het bij een twee zal gaan.......

Zit maar en beetje te dromen hoor....... Toch handig zo'n forum waarin je terug kunt lezen, was toen ook al een beetje actief hier!

Fijne zondag.......

6. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    hoi meiden,

zou iemand mij op de lijst willen zetten voor 10 augustus

7. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Idd leuk Tamar! Ik viel pas met een paar maanden zwangerschap hier in dus ik kan het hier niet nalezen. Ik heb wel een dagboek bijgehouden vanaf het moment van testen. Dat ga ik ook voor de 2e doen.

Geen duivels is hoop Snippie!! Hier ook nog nix.

Mermaid: je bent al actief genoeg geweest denk ik zo. Hier ook een ontzettende luierdag. We hebben allebei geen puf om overeind te komen en dochterlief wil graag voor de tv:) Normaal mag ze dat niet zoveel dus nu is ze erg gelukkig.

Moosje: balen van je ongie, 2x augustus dat moet toch een keer goedkomen. Ben je al bezig geweest met tempen e.d.? Daar vraagt de dokter namelijk meestal wel om.

Trotsemama: Ik duim voor je mee.

8. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    voor jouw ook spannend nex.
    helaas is de dga nog lang.

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Je staat erbij

10. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Zo huis is weer schoon en de laatste was zit erin... Hier ook een droger gelukkig, gebruik ik voor ondergoed en sokken, beddengoed en handdoeken. Aangezien ik nu nog makkelijk 1 keer in de week kan wassen en we een grote droger hebben past alles er tegelijk in en hoeft hij dus maar 1 keer te draaien. De rest hang ik op op zolder.

@Mirjam: wat een mooie meid zeg!
    @ Moosje: welkom terug! Balen van je ongi, ben benieuwd wat de dokter gaat zeggen.

Ben vast weer iemand vergeten... in dat geval; sorry!

11. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    thanks mermaid

12. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Zo hè hè, dreumes weer op bed, nu ff chillen.

Ik probeerde ook terug te zoeken van vorige x maar kon het niet vinden helaas.. Wel handig idd!!

Demi kon al een paar weken lopen maar nu loopt ze echt heel het huis door. Ze heeft nu ook TomTom blijkbaar want eerst liep ze alleen maar rechtuit en nu kan ze ook bijsturen haha
    heb t multitasken ontdekt; afwassen: demi speelt met lege flessen, was opvouwen: demi speelt met de sokken, kast opruimen: demi haalt hem alvast leeg hihi

snippie: hopen dat de duivels wegblijven!! Duim duim duim.

Demi zei vanmiddag ineens: baby's baby's baby's, dus zij duimt ook mee voor iedereen :)

de zon is door hier!!! Jee

13. mirjam2112

Moosje: vervelend zeg, en dan ook nog tijdens je vakantie ongi worden.
    Hopelijk is het alsnog raak deze maand!!

Mermaid: bodybalance is toch best zwaar? Knap hoor :)

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja joh dat was hartstikke zwaar. Haha, had ik me mooi op verkeken, ik dacht we gaan ff wat relaxed doen op de zondagochtend. Mijn spieren hebben het zwaar te verduren gehad. Ik ben al zo'n stijve hark en nu moest ik mijn arme spiertjes behoorlijk oprekken. Maar het was wel lekker.

15. mirjam2112

Haha dus jij komt morgen je bed niet meer uit van de spierpijn ;)

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou die kans is inderdaad best aanwezig, hihi. En dinsdag ga ik alweer BodyJammen. Het scheelt wel dat als je 's morgens sport je nog heel de dag hebt om bij te komen en je spieren nog te gebruiken. Terwijl als je 's avonds gaat sporten je daarna je nestje induikt en je spieren dus een hele nacht stil liggen. En dan krijg je volgens mij veel eerder spierpijn.

17. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    tanx mirjam:D hoop zo dta ronde 17ons geluk heeft gebracht

18. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

hihi dankjewel
    ik moet nog even wachten met testen
    we zien het wel
    is het zo dan zijn we ontzettend blij is het niet zo dan niet en dan op naar de volgende ronde
    wij zijn er vrij nuchter over en het komt wanneer het komt :)

19. Bruijntje

Bruijntje Lid

2 feb 2009
    98
    0
    6
    Zuid-Holland
    Hallo Dames,
    ik heb me een aantal dagen geleden gemeld met NOD 5augustus. Weet niet wat er opeens is, maar vandaag was het helaas zoveer:x. Dus die dip in mijn temp was niks. En raar genoeg 3 dagen:( eerder ongi dan verwacht. Balen...
    Dus dit wordt ronde 5! Ach, ik ga dinsdag op vakantie, en nu kan ik teminste die heerlijke franse rauwmelkse kaasjes eten....

@ alle dames bij wie het ook niet raak was. BALEN maar hou moed en op voor de volgende ronde!

@ alle dames die nog aan het afwachten zijn of zelfs nog aan de slag moeten ;) deze maand SUCCES.

20. BB10

BB10 Niet meer actief

Jeetje, lig ik de hele middag te pitten omdat ik knalde van de hoofdpijn hoef ik maar twee blz bij te lezen?!? Volgens mij is echt iedereen op vakantie!
    Ik zal vriendlief zo meteen nog maar eens proberen te verleiden.
    Tot later!

Deel Deze Pagina