Lekker rustig juist BB, Ik vind dat er soms echt veeeel te veel gekletst word. Trotsemama: fijn dat jullie er zo nuchter over zijn. Hopelijk toch een korte wachttijd voor jullie gegund. Bruijntje: balen van je ongi, geniet maar dubbel van je rauwmelkse kaas!! Mirjam: fijn hé zo'n dreumes die alles overhoop haalt Mijn dochter wil ook graag altijd "meehelpen" maar echt handig is het meestal niet. Wel prettig dat ze altijd de tafel voor ons dekt hihi Erg knap van haar dat ze al zo goed kan lopen!! Snippie: en???
Niks is in jouw geval alleen maar goed!!! En er gaat ook niets komen (behalve een posi test!!!!) Ik ga daar iig gewoon vanuit! Ik duim voor je meissie!
Hé Arka you're back! Ik las al dat je ons gemist had, wij jou ook hoor! Hoe is het nu? Lekker van je vakantie genoten? Wanneer is je NOD?
Hallo meiden, Hier weer eens een berichtje van mij. Gefeliciteerd zwangeren!!!!!! Ik had gister iets raars. Bij het afvegen was het bruinig. Beetje hetzelfde als 1 dag voor mn menstruatie. Maar die zit er als het goed is nog niet aan te komen. Ik dacht dus aan een innestelingsbloeding. Vanmorgen heb ik meteen de calculator van deze site ingevuld en bij een cyclus van 31 dgn zou gister de innesteldag zijn. Zijn er hier mensen bekend mee???
Goeie avond dames... er is weer veel gekletst, sorry heb niet alles gelezen... ben er echt te moe voor.. hoe is het met jullie?? met mij goed, op de moeheid en de onzekerheid na..
Kwaaltjes zijn alvast een goed teken!!!!! Heb je nog een test gewaagd??? Ik kreeg bij mijn eerste ook pas kwaaltjes toen ik 7 weken of zo was, was verder ook alleen maar moe. Heb toch echt een kerngezonde dochter op de wereld gezet zo'n 22 maanden terug Geen ervaring mee plukplon, heb er wel veel over gehoord en schijnt een goed teken te zijn dus de duimen draaien!!
Heb heerlijk genoten! Heb nog er nog geen idee van wanneer NOD zal zijn. Gisteren was mijn ovutest iets donkerder dan de dagen ervoor en vandaag weer iets donkerder, maar nog steeds niet even donker of donkerder dan de controlestreep. Voel wel wat trekken in de buik. Dus hoop echt dat mijn ei er bijna aankomt. Heb geen zin in een cyclus van bijna 40 dagen! Hoe gaat het met jou meis? xxxxxxxx
goedemorgen meiden! even snel, want we gaan zo op visite bij de baas van mn vriend... ooooo spannend! alles in het engels natuurlijk... nou goed, komt wel goed! ze hebben een drieling, dus dan kan thijmen lekker spelen, hoop ik! en een zwembad, hihi, dus dat wordt vast leuk! pff het aftellen is nu echt begonnen, heb vanochtend met moeite mn eerste plasje doorgespoeld... maar ik ga wachten tot donderdag hoor! hoewel ik gister en vandaag niet echt het gevoel heb zwanger te zijn... dus mssn is het helemaal niet nodig... we zien het wel! hoe is het hier?? nog niet veel roze erbij, helaas wel weer rood... ik ben vandaag dus ook niet meer op het forum, maar vanaf morgen zeker weer wel
goedeavond meiden! alles goed hier? al 2 roze dus deze maand, super! ben heel benieuwt of ik morgen ongi word, zoniet dan wil ik woensdag gaan testen (hopelijk hou ik dat vol) voel me wel steeds heel lichtelijk misselijk... @surf, hoezo in het engels dan? zeker spannend fijne avond!!morgen wordt t weer lekker weer zag ik net, dus lekker in het zonnetje zitten!8)
laraxx: we zitten in LA, mn vriend moet hier 2 maandjes werken... maar ja, dan is zn baas natuurlijk amerikaans, dus moeten we engels praten... en op zich gaat dat wel,maar goed nederlands is makkelijker natuurlijk...
heb een beetje keelpijn.... en mn neus zat vanochtend dicht... gisteravond gevoelige borsten... gevoelige tepels... en ik heb steeds kleine steekjes in mn borsten... misselijk moe af en toen blauwe aders verstopping bij de grote boodschap (sorry voor de details...) wat denken jullie? ik dacht me niet echt zwanger te voelen, maar dat is vooral doordat ik niet zoveel meer in mn buik voel, maar dit lijstje is toch nog aardig wat... nou goed, ik ga aankleden, dan gaan we zo weg... doegdoeg!
hoi hoi! even snel een kijkje op ZP! een lange dag achter de rug ( familie dag ) en nu uitgeput op de bank... zo even doelloos tv kijken en dan op tijd het bedje in! morgen ben ik weer volop aanwezig , mits rustig op het werk natuurlijk hihi! Fijne avond alvast! x