Zo'n ingebouwde zwangerschapstest lijkt me daarintegen wel helemaal super!!! Moest 2 seconden wachten :
Hey dames, Was idd even aan het bijlezen Hier vanmiddag/avond lekker gebbqt, wel binnen (elektrische bbq hadden we onder afdakje gezet) maar zit nu echt helemaal vol, was wel lekker!!! nex oh wat spannend zeg!! Hopelijk achter een paar daagjes een vette streep!! Jowjow ga je wachten tot donderdag? poooh dat hield ik echt niet vol hoor haaha. Hopelijk wacht je voor een goed doel Surf heel veel plezier en succes bij de baas van je mannetje. Zal vast helemaal goed komen. Mermaid ook al zo'n last van de vliegen, wordt er echt helemaal gek van hier!!:x Hier alles paletti Gisterenavond hadden we geklust, maar toen ik om 3 uur vannacht naar bed ging heb ik mannetje toch nog maar een keertje verleid hahaha. had er gewoon zin in en dus tja, mannetje heeft altijd wel zin whuahaaha. Vandaag heb ik spierpijn in mijn onderbuik denk dat mijn ei vannacht of vanmorgen (kwam pas om half 12 uit bed gerold haha) is gesprongen. Vanavond dus nog maar een keer klussen en dan kan ik op het wachtbankje Geen idee waarom maar ik vind het deze maand heel erg spannend, heb er helemaal zenuwen van??? Snap er niks van haha. G nog even wat surfen en vandaag optijd bed in, was wat erg laat geworden afgelopen nacht haha. Tot morgen!!
Waar kan ik die bestellen??? Ik heb al eens voorgesteld om een usb kabel voor de vrouw te laten ontwikkelen, kun je zo in de pc steken en alle gegevens van wat er loos is krijg je op je scherm. IDEAAL!!!
Hey Angel!! Volgens mij lopen wij elkaar elke x mis. Ben ook niet zo veel op zp geweest de afgelopen week. Had geen tijd op mijn werk, hihi.
Maakt me niet uit hoe we het te weten komen .... (alhoewel die USB kabel of die knop is ook wel ene goeie, vertel me het als je weet waar ze te verkrijgen zijn) als we het maar sneller te weten komen dan nu... dat gewacht iedere keer
tsss ik zou meteen gaan uitkijken voor een andere baan lieverd, wat heb je hier nu aan, niet eens tijd voor zp!!! AAAAHHHHH!!!!
Zo is het maar net, maakt niet uit hoe, maar na bevruchting meteen iets weten of het gelukt is en of het zich zal gaan innestelen is al prima, zodra ik het gevonden heb hoor je het meteen
Uhm ik kijk net naar je banner maar als je nu geen tijd hebt is je dat vergeven, moet je niet nodig je mannetje an zijn haren mee naar boven sleuren? mocht je een tegelvloer hebben raad ik t je niet aan, daar zijn wij gisteren begonnen en nu heeft mannetje blauwe knieën whuahahaha, zijn dus maar netjes naar boven gegaan Zei nog tegen hem, wel romantisch he kunnen we tegen de kleine later vertellen dat hij/zij voor de haard is gemaakt hahaha, maar was niet echt comfortabel
Nex & jowjow: spannend!! Ik duim voor jullie!! Zijn er ook dames met een iPhone?? Als je zoekt op zwanger in de app store krijg je een programmatje P tracker. Daar kan je je cyclus enzo invullen en die geeft dan aan wanneer je vruchtbaar ben. Je kan ook notities maken en symptomen bijhouden. (en beveiligen met een wachtwoord hihi)
We hebben gister 2x geklust en mijn hubbie zit zich nu al op een vrijpartij voor vanavond te verheugen, dus dat komt wel goed . Nu is ie aan t playstationnen (ook belangrijk ).
zeg ga er van tussen, nog even wat op de bank hangen en dan lekker slapuh.... Trusten iedereen als je er aan toe bent!
Oh kijk dat komt dus helemaal goed. En ook goed dat hij nu even zijn speelsigheid eruit kan gooien dan mag hij straks weer even "DE" man zijn hahaha