Hoi meiden! Hier weer even een berichtje van mij. Heb nog niet bijgelezen! Zag wel 2 zwangere: Krokodieltje en Jolandaatje GEFELICITEERD! Voor de meiden die ongie zijn geworden, balen....Hoop dat jullie meer geluk hebben in de volgende ronde, suc6! Voor ons is het nu afwachten. Niet dat we stil blijven zitten hoor haha We zijn nog niet echt bezig met in de gaten te houden wanneer we het beste kunnen klussen dus we zien het wel! Fijne avond allemaal!
Jummie jummie BEG!!! dames ik ga nog even een spelletje spelen en dan naar bed. Truste en tot morgen!!! xxx
lol ik ben op msn druk ja pfff heb buikpijn lijkt of ik ongie word dus denk nog ei pijn Ben benieuwd hoe ik morgen wakker word .
Ik hoop dat je je iets beter voelt dan. Ff vraagje hé: ik zit nu naar t- shirtjes te kijken waar je teks op kan laten drukken. Ik wil daar op laten zetten Ik word grote zus. Moet word dan met alleen D of DT???
Bij Simply colors zit ik nu te kijken maar dat word(t) wel 18 euro....... Thnx voor de antwoorden, zo lullig als je dochter met een spelfout rondloopt hihi
Ach joh, zeg je dat het aan de zwangerschapshormonen ligt Ik ga ff douchen en dan mannetje verleiden... Heb toch het idee dat een dezer dagen mijn ei gaat springen dus dat zou betekenen dat mijn cyclus deze maand weer gewoon 30 dagen is. Ik wacht nog even met banner aanpassen ed..