@rimar, mijn lichaam lijkt weer hersteld, geen rare afscheiding meer, en ik heb geen gekke eetgewoontes . Misschien toch wel zwanger geweest en dat het lichaam aan het herstellen was?? nu veel vruchtbaar slijm, tjong sorry voor de details maar ik ken dat niet zo van mezelf. Maar deze maand rust nemen we het er maar van haha. vandaag alleen geen klusavond, mannetje heeft 2 kiezen moeten laten trekken waaronder 1 verstandskies. zielig is hij hoor kan nu niets eten....
hihi. Nou wish me goodluck, we gaan naar mijn schoonmoeder toe om te praten over de situatie waar we in zitten en advies te vragen
Bedankt voor de tip. Ik moet nog even goed de gebruiksaanwijzing van die ovulatietesten lezen, want daar staat volgens mij ook uitgelegd wanneer je het beste kunt beginnen met de testen gebruiken. Ik wil natuurlijk mijn ei niet missen!
Heee Surf! Van harte met je verjaardag!!!! @ Zethu: Ik duim voor je. Succes. @ Ricmar: Kiezen trekken is geen grapje. Nu hij zielig is moet jij hem natuurlijk heeeeel goed verzorgen.
Heb net het soepje wat we gisteren over hadden voor hem opgewarmd, hij kan nog niks hards eten., maar het soepje moet even wat afkoelen , de verdoving zit er nog iets in...
Lastig.... zeker als hij op zijn wang of tong heeft gebeten. Maar goed, zo lekker een soeppie eten. Hij boft maar met jou.
hij heeft gelukkig niet op zijn wang of tong gebeten, maar aan zijn rechter onderkant 2 kiezen eruit is niet niks waaronder dus 1 verstandskies. daarbij is het allemaal extra gevoelig en risico vol omdat hij eind 2008 vreselijke aan gezichtspijnen heeft gehad. dus we duimen dat het allemaal goed gaat vanacht
Dan duim ik met je mee. Minder prettig!!! Maarre, merk je nu aan hem dat hij wat minder verstand heeft?
Mannetje is de nacht goed doorgekomen, pff geen aan gezichtspijnen opgelopen.... Vandaag weer aan het werk tot vanavond!!
Hallo allemaal, Mag ik hier mee kletsen? Ik had me al aangemeld bij NOD juli maar mijn ongi had niet doorgezet. Ik heb mijn NOD nu op 05/08. Ik hoop dat het deze ronde lukt! Groetjes Maible