hmm ligt eraan. geloof dat 24 uur na de prechnyl je ei kan springen... En wanneer je dan wilt klussen he... Maar geloof dat het niet zo heel veel uitmaakt...
Whaaaaaaaa, nou heb ik weer wat anders, jeukende tepels? Moet ook om de 5 minuten naar de wc, maar plas echt maar 3 druppels
Zou bijna niet kunnen,want we zijn de afgelopen weken af en aan ziek geweest,dus we hebben niet geklust rond die tijd... Maar het geeft niet,als ik dalijk ongi ben heb ik tenminste weer zekerheid.Bovendien kan ik dan gezellig bij de augustusdames blijven kleppen
Ik zal eens verder neuzen.. maar je vind er weinig over!! Maar aan de andere kant denk ik *Sass maak je niet zo druk en doe gewoon wat*
Ik zie trouwens dat ik meteen door kan schuiven naar september ! Als ik vandaag ongi zou worden is mijn NOD op 2 september... *blijft stug in augustus zitten*
Als je nod 2 september is moet het helemaal goed komen. Is een fantastische datum, want dan is ikje lekker jarig!!
hahhaha toevallig! Alleen,is dat mijn NOD met een cyclus van dertig dagen,en mijn cyclus duurt nu al *rekent* 39 dagen... hoe moet ik dan mijn NOD berekenen?
of juist van je langste straks is je cycles de volgende maand weer zo lang en dan denk je dat je kan testen maar dan kan je nog helemaal niet testen
als je voor deze cyclus altijd al rond de 30 dagen heb gezeten, zou ik daarom weer voor de 30 dagen gaan, je kan soms een uitschieter hebben
Hahahha, nou dan ga ik wel voor dertig,en ik zit erover te denken om deze maand te gaan temperaturen... want ik heb kennelijk 'late eitjes' Wie weet er zo'n site waar je zo'n tempkaartje kan maken?
Hiervoor had ik een spiraal waarbij ik nooit ongi ben geweest,dus weet mijn cyclus niet 'Vroeger' was ik heel regelmatig met 28 dagen,maar dat was toen ik 15 was en voor ik een kind had gehad.
Ovulation Calendar and Ovulation Chart - Fertility Charting Volgens mij gebruiken veel meiden deze site.