Môge! @Snippie oeh, spannend voor jou! @ Timiris, ik hoop dat de duivels wegblijven!! @Mermaid en Leeuwtje jullie hebben het wel gezellig gemaakt op de wachtbank! Ik ga nog niet aanschuiven alleen, heb het veel te druk We zijn weer druk aan het klussen geslagen. We doen weer om de dag want elke dag dat lukt ons niet hoor.
mmm , lekker sinaasappel, shit, niet in huis.. Ben nu bezig met een geroosterde boterham met kaas en een beschuit met jam en een kopje thee... Goeiemorgen Kris! alles goed met jou?
Die site er echt handig uit zeg! *heeft weer goede hoop * Ik heb yoghurt met muesli op...jammm *gaat nu eerst broekloeren*
zo ontbijtje op, 'ns kijken wat er nog meer te snaaien valt Dan even douchen, en afwassen (die staat er nog van gisteravond)..
heb net wat ik voor lunch had gemaakt, ook maar opgegeten heb wel alvast wat brood uit de vriezer gehaald, voor de lunch
durf niet zo goed... erg he? Normaal gesproken ben ik er van overtuigd dat ik ongi ga worden maar hoop dan op een zwangerschap en dan komt die negatest niet zo hard aan.... nu denk ik dat het misschien wel eens raak kan zijn en begin te stressen.....
Ha ladies, Kan jullie echt niet bijhouden; even knpperen met je ogen en zijn er alweer pagina's volgeschreven haha . Ik zag wel hele lekker roze koekies voorbij schuiven, yummie Sass, mijn ervaring met pregnyl: Van de doc moet ik hem meestal tussen de middag zetten. Bijvoorbeeld maandagmiddag tussen 12.00-13.00 uur. Mijn eisprong is dan dinsdag op woensdag nacht.Dat heeft bij mij nog nooit tot een zwangerschap geleid. De keren dat ik de pregnyl om 16.00 uur 's-middags spoot ben ik 3x zwanger geraakt . Dus ik ben voorstander van de middagsessie haha. Greetz to all
hoi hoi meiden Nauw volgens de kalender zou ik gisteren ongi moeten worden maar nog steeds niks.Spannenddddd mischien als er morgen nog niks is ga ik een test halen.Normaal gesproken kan ik de klok er op gelijk zetten. greetzzz